Stine - gull09 + liten spire11 Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Fikk i går beskjed om at jeg hadde forkortet livmorhals. Er det noen som vet hva det er, og om det vil ha noe å si i forhold til fødsel o.l. ? Er i uke 25 nå og skal på ny sjekk om en uke for å se om det bedrer seg. Normalen var vistnok 3 cm, mens jeg hadde kun 1,5 cm.. Prøvd å finne noe informasjon om hva det er på nettet, men ikke funnet noe svar på hva det er, så fint hvis noen vet ... ellers så vet helt sikkert jm hvis jeg ringer henne i morgen...
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 jeg leste nettopp en artikkel om dette på babyverden.no.. Her er linken: http://www.babyverden.no/templates/Article____94414.aspx
liten spire Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 hei har også forkort livmorhals og har hatt dette de to siste svangerskapene. blir fult opp av sykehuset med jevnlige ulytalyder. alle livmorhalser skal korte seg inn på slutten av svangerksapet det er dette som setter i gang fødselen . Noen skjer dette med fortidlig å det er da fare for prematur fødsel Du har vel sikkert fått beskjed av din dr om å ta det med ro , ligge mye og ikke løfte ? inne på babyverden.no stod det faktisk om akkurat om dette i går . du burde gå inn å ta en titt. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå