♥2 små gull♥ Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Er gravid på nytt og vurderer å kjøpe babysete med isofixbase denne gangen. Er det en base pr. setestørrelse, så jeg må kjøpe ny base når vi må opp en størrelse, eller kan samme base brukes helt til man ikke trenger sete mer? Er ganske grønn på dette området, brukte vanlig sete sist jeg hadde baby Takk for svar
Zitro Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Er bare baser til babyseter. De andre setene står fastmontert i bilen hele tiden. Basene er til for at det skal være enkelt å bære babysetet ut og inn...
♥2 små gull♥ Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 Aha... der gikk det opp et lys for meg. Takk for hjelpen
CB-BabyBoy Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Jeg vet ikke hvordan det er med andre leverandører, men vi hadde maxi cosi cabriofix med isofix base og den kan kun brukes til det setet dessverre. Tror noen av de større maxi cosi setene har integrert base, men jeg er usikker.
neekap Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Den basen er det beste kjøpet jeg har gjort!! Så deilig å slippe beltene når man skal inn og ut av bilen.. Deilig lettvint :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå