Gå til innhold

Skjer det noe i Moss omegn?


frua

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Når passer det best for dere å treffes? Formiddag (lunsj) ettermiddag, kveld?

Jeg er i full jobb ennå. Har termin i slutten av april. Jeg kan møte til lunsj eller på kvelden.

 

Forslag til sted: Kafe Riis, Brandstrup eller Jordbær pikene på Mosseporten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i full jobb. Kan gjerne møtes til lunsj på Mosseporten.

For min del vil jeg helst slippe å kjøre til Moss sentrum på dagtid, for da går hele lunsjpausen med til kjøring.

Kveld og helg passer også greit for meg. Kanskje det blir litt stress med bare lunsjpausen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg blir gjerne også med på treff. Inflyttet til Moss for ca 1 år siden. Har termin 26. april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom gjerne med en ny dato. Jeg er på reise fra 16-20 mars, ellers med når som helst. ser ikke ut som det blir andre enn meg den 11. så da er det like greit å bytte dato...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... :o)

Nå har det begynt å røre seg litt mosse-omegn jenter, det er moro :o)

 

Jeg blir gjerne med på et bimtreff. Har kjempegod erfaring med bim-treff fra forrige gang jeg var gravid, og etter vi fødte.

 

Nå er jeg gravid med datter nr 3. Bor i Rygge, innflytter for halvannet år siden. Og er alltid klar for å utvide omgangskretsen her i området :o)

 

Håper vi sees da :o) Hva med 24 mars på jordbærpikene?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som har truffet hverandre før? Synes det blir litt rart å møte opp på kafe med en gjeng man ikke kjenner,selvom jeg har lyst da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke så vidt jeg vet...

Jeg har ikke møtt noen av disse jentene før. Har jo en felles ting å prate om da, så det er bare å joine :o) Er jo alltid spennende første gangen, for alle vil jeg tro :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare sett opp en dato dere. Det passer sikkert greit for meg.

Jeg har aldri truffet noen før, men det blir jo litt spennende.

 

Har forresten kjempegod erfaring fra forrige svangerskap og BIM-treff. Vi holdt sammen til ungene var ca 2 år og vi flyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir også gjerne med på BIM-treff, er gravid med nr. 2 og har termin i midten av mai. Flyttet til Rygge/Larkollen for 1 1/2 år siden så ganske nyinnflyttet jeg også. Så alltid hyggelig å bli kjent med flere i området som man kan treffe i barselperioden. 24 mars passer bra for meg - jordbærpikene på mosseporten er jo et ypperlig sted å møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med på treff 24. mars. Skal til kontroll hos jordmor den dagen kl 11, men jeg kan etter det da. Kjenner ikke heller noen her fra før, men det virker jo som det er samme for alle! Blir sikkert hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o)

 

Her ser det jo virkelig ut som vi kan få til noe, så morsomt! Nå har jeg tatt ballen litt fra "frua" som startet tråden. Men siden hun har skrevet at hun er bortreist så håper jeg at det er greit, og at den 24 mars på Jordbærpikene passer for henne. Synes kl 11 er et greit tidspunkt jeg, tiden går så forfryktelig fort! Så ha vi noen timer å bli kjent på. Jeg skal sette det opp på oversikten over BIM-treff, så kanskje det er flere som ser at det skjer noe i området vårt.

 

Foreløpig ser det ut som vi er 5 stykker som kan så langt - det blir gøy :o)

 

Det er jo litt stort på Jordbærpikene, så jeg kan jo prøve å reservere den ene hjørnegruppen, som er innerst til høyre. Så vet alle hvilken retning vi kan lete i :o)

 

HannaT: Håper du kan klare å komme etter legen. Bare se etter damene med de store magene :o)

 

Nå har jeg chattet bort 20 min med Frustrerte Fruer, så nå må jeg avslutte ;o)

 

:o) Lene

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Jeg jobber fult enda men blir gjerne med på BIM treff en annen gang. Har forresten termin 5.september.

 

Håper det blir flere treff utover våren :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o)

Da har jeg snakket med Jordbærpikene og reservert bordgruppen innerst til høyre.

 

Så da sees vi 5-6 stykker i morgen kl 11, på Jordbærpikene :o)

 

Lene :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Håper dere har hatt en hyggelig lunsj :) Jeg kunne desverre ikke være med i dag. Men håper på å treffes en annen dag. Dere har kanskje allerede avtalt en ny tid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for veldig hyggelig treff i dag! Og hvor tiden fløy. Da jeg plutselig kikket på klokken, så hadde vi sittet der i 3 (!) timer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...