Helene85 Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Noen flere i uke 13 som ikke har lagt på seg ? Gravid med andre nå, og ikke lagt på meg noe....husker ikke hvordan det var sist....
Kjærlighet <3 Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Hei! Jeg er 13 + og har ikke gått opp noe enda. Er et par kg i minus. Sånn har det vært i de andre svangerskapene også... Dette er nummer fire. :-)
lillelilly09 Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Jeg er i uke 25 og har ikke lagt på meg. Hm.. Bra for meg, men kanskje litt rart.
Helene85 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2009 husker bare at jeg la på meg lite tilsammen sist.... Denne gangen mistet ett par, men ser ut til at de er kommet på igjen:(
Elviraen Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Er i uke 24, lagt på meg en kilo..... det er ganske vanlig at man ikke legger på seg så mye før de siste 3 mnd, jeg er stor/kraftig bygget, har rope og lår slik ellers å da treger ikke kroppen så mange kilo for å "mestre" tiden etter svangerskapet (det er jo mest derfor vi legger på oss) Amming osv tærer på kroppen, for de som ikke har nok til seg selv har måttet kutte ut ammingen da de ble for magre....i ukene frem til 20 så veier jo ikke fosteret mer en noen hundre gram, så det man legger på seg før uke 20 er jo ikke ungen på en måte, det er kroppen.....de kiloene som kommer fra uke 25 og utover er mere vann og først nå begynner barnet å legge på seg , det skal jo ble 3-4 kilo før det kommer ut,så må rekne med å gå opp litt den siste tiden!! Jeg spiser sundt og beveger meg normalt, akkurat som før og har enda bare lagt på meg akkurat det barnet og livmor og fostervann veier.....men det er ganske individuellt....noen trenger nok å legge på seg litt mer enn det jeg trenger.....som er stor fra før!!
Helene85 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2009 Men er jo veldig forskjellig dettte da..en venninne av med, som er helt normal bygd, la på seg med en gang 3-4 kg.. og samme dame la på seg 25 kg i første svangerskap.... Min søster hadde masse vann i kroppen og fikk derfor mange kg... er ikke bare babyvekten man legger på seg......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå