Gå til innhold

Hvor mange med ikm uke 7 har testet positivt nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriv dere på alle sammen da, er litt spennende å se, jeg skal teste imorgen, har ikm idag.. Det virker som det er en del som har testet positiv de siste dagene ! Håper februar er den store graviditetsmnd og at vi andre her også får pos test...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg!:) testet positivt i dag og hadde ikm i går eller i dag!

Skrevet

Gratulerer såååå mye !! Oktoberbebi !

Skrevet

Tusen takk:) håper du kommer etter i morgen!!

Skrevet

Har ikke testa ennå! Har ikm i dag så kjøper kanskje test i morgen viss ikke tr dukker opp i løpet av natta:o)))))) Håper håper:o)

Skrevet

Jeg hadde IKM igår :) Ingen tante nnå, trur det er noe på gang, for jeg har fått sove 8 timer i natt, å har ikke gjort annet enn å gjespe å duppe siden jeg stod opp klokka 7 :P

Skrevet

Ikke testet, men litt usikker på om TR skal komme søndag eller mandag. Er i en kartleggingsfase, frykter for kort lutealfase.. så håper på å få mensen så sent som mulig (håper jo mest på en positiv test da,men er redd jeg må begynne å forberede meg på å få behandlig for kort lutealfase)....Begynner å bli smålei og utålmodig og litt redd... er i 9pp etter en MA i uke 12... Good luck alle sammen..

Skrevet

Befinner meg i ikm uke 7 og ingen som helst tendens til tr men tester fortsatt negativt.. Lurer på om jeg skal prøve cb ist?? Håper, håper... Vi vil så gjerne at det skal klaffe nå :)

Skrevet

Ikm til fredagen:) Men pga vært så små kvalm de siste dagene tok jeg en digital test i går, å det stod det gravid.... Håper det går for dere andre her også...

Skrevet

jeg har ikm idag, og har testet positivt de siste tre dagene!! men de to fra igår og tirsdag, var så svaake, så jeg turte ikke tro noe for idag tidlig...for da kom det opp en tydelig rosa strek!

oktoberbaby blir bra :)

lykke til dere som venter i spenning!!!

Skrevet

jeg har ikm på lørdag..ingen tendens til tr her heller.tok en test igår,men viste desverrre negativt..:(håper på positiv test nå!

Skrevet

Syns alle blir gravide denne uka jeg hehe... Jeg har ikke testa ennå, men tr er fremdeles ikke kommet:o)))) hadde ikm i går!!!! Håper så inderlig!!!

Skrevet

Jeg hadde ikm i går ikke testet ennå,men føler meg ikke gravid. Tror ikke det er noe,men håper jo idet lengste at jeg skal få en posivtiv test siden tr ikke kommet. :)

Skrevet

Fikk en negativ cb idag 1 dag over ikm :\ Men ennå ingen tr.

Skrevet

ååå så dumt da! Skjønner skuffelsen din... Når en begynner å prøve vil en liksom bli gravid med en gang!

Jeg har ikke testa ennå, men skal gjøre det i morgen. Hadde IKM i går så det er da et liiiite håp jaffal:o)

Skrevet

har ikm i morgen,men har hatt litt menssmerter i dag,så da kommer nok tr i morgen... da satser vi på 2010 bebi her:-)

Skrevet

Tok test i dag orket ikke å vente til lør. Den var negativ :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...