Babyfacepsycho Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Tulla virker mer og mer klar. Tisser på do flere ganger daglig. Spurte henne idag om hun ville slutte med bleie og hun sa ja. Men så er det det med at det er vinter da. Kan jo bli vanskligere da? Hva tenker dere? Har dere noen tips til meg? Hun er forresten 2 år en halv mnd. =)
Babyfacepsycho Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. februar 2009 Kom igjen da. Alle kan vel ikke ha sluttet på sommeren? Må vel være noen som har noen tips? =)
Gothminister Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Gutten min sluttet da han ble 3 år, og det ble han i november.. gikk helt fint det.. Er vel ikke så mye tips,bare att det kan bli mere tøy som må skiftes ut hvis det blir uhell..
lÅktiHaUDe Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Mi slutta også i november, det gikk sånn sett greit. Må bare ha en ekstra utedress i barnehagen, og ha litt ekstra hjemme.. om man har det så er det egentlig ikke noe problem. Har barnet lyst så synes jeg han skal få lov og ikke vente til årstiden er rett kanskje du er heldig og ikke får noen uhell
MintCondition Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Datteren vår var 2 da hun sluttet, og det var i januar/februar. Ikke noe stress i det hele tatt. Hadde ikke ekstra dress eller noe vi, var bare flinke til å ta henne på do før vi kledde på oss for å gå ut, syns ikke det var noe styr.
nicknavn Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 min gutt ville også slutte med bleie for 3 uker siden, selvsagt var det en del som mente at bleie det slutter man med om sommeren, men jeg ser ikke det helt store problemet med å slutte på vinterstid. Vi løser vinter problemet med at han får ha på seg bleie når han er ute i bhg. Kun pga av vinterdress og mye klær. Går helt greit det, ikke noe tilbakefall på at han vil ha på bleie hele tiden. Jeg hadde fått fryktelig dårlig sammvittighet om jeg skulle nekte han å slutte med bleie, når han selv er så klar for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå