Gå til innhold

høyt blodtrykk?? svangerskapsforgiftning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan merker man om man har høyt blodtrykk uten og måle d?

j har vært utrolig trøtt og slapp i d siste, veldig vondt i hodet på høyre side, er veldig øm i magen ved ribbeina på høyre side, og våknet i natt av at neseblodet fosset.. har ikke blødd neseblod siden j var lita.. er litt nervøs for svangerskapsforgiftning, men vil jo ikke virke fanatisk og ringe legen heller... noen som kanskje kan roe meg ned, eller komme med noen råd..?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du mye vann i kroppen og?

hevelser?

Skrevet

nei j har ingen hevelser.. heler ikke vann ikroppen.. som j har merket ennå ihvertfall.. men toalett besøkene drøyer veldig i mellom hver gang, mer enn j pleier.. er nervøs, men er vel helt sikkert ingenting, derfor j helst ikke vil mase på no lege eller Jm...

Skrevet

det er ganske mange ting som spiller inn for at det er sangerskapsforgiftning.... hodepine, høyt blodtrykk, potein i urinprøva, hevelser pga mye og plutselig vann i kroppen...

men var jeg deg ville jeg heller virket litt hysterisk og ringt en gang for mye enn en for lite jeg.........

er vel ikke vanlig med sånn neseblod...

Skrevet

eg er helt enig me 2b@rnsmor-28+spire...

bedre å ringe en gagn for mye enn for lite, selv går eg til lege 2 ganger i uken pga høyt BT,masse vann i kroppen, protein i urinen...

Skrevet

ja da tror j at j slår på tråden til legevakten og hører hva de har og si.. har ikke noe time til kontroll før den 05.03, og d er vel litt lenge og vente..

tusen takk for svar jenter! er ikke så greit og sitta og fundere og drøv-tenke tanker...!

Skrevet

når du får ringt så får du svar på ka du skla gjøre,mye bedre d enn å gå å være usikekr hele tidne.'

lykke til;)

Skrevet

har ringt nå, og hun rådet meg til og ta turen til legevakten for og ta en sjekk.. bedre me en for mye, enn en for lite som hun sa...!

takk for omtanken damer!! :)

Skrevet

De tester vel dette på kontroll.. kommer vel helst etter uke 20. Og da er man jo på kontroll hver 4 uke.

Jeg hadde litt høyt blodtrykk sist.. så skal derfor komme tilbake etter 14 dager for å følge med bedre...

Men viste ingenting på urinprøven da.. så er vel ingenting.

Men som andre sier...alltid bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite:)

Men med det samme denne tråden er her.... hva er høyt blodtrykk med tanke på svangerskapsforgiftning egentlig.. når børr man passe ekstra på?

Skrevet

da er vi tilbake fra sykehuset! urinprøven var helt fin, men blodtrykket var bitte litt høyt. fikk full pakke med fosterlyd og ultralyd, siden jeg er såpass øm i hele magen! dette kom visst av at han vokser utrolig mye om dagen, derfor sprenger d mye i hele magen, og grunnen til at jeg er så øm oppe ved ribbeinene, var pga av dette, og mengden med spark fra den lille enegibomben vår! grunnen til at jeg er i så dårlig form ellers, var visst mest sannsynlig en begynnende forkjøelse..! var kjempe godt og få sjekket d, selvom d ikke var noe spess!! oxo fikk vi jo se lille gutten vår igjen, og d var godt!!

takk for at dere fikk meg til og ringe damer!! ;o)

Skrevet

godt å høre at alt var bare fint me dere;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...