Gjest Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Synes de er såååå fine:) http://www.huttelihut.com/
Mille** Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Så utrolig fine, sånn vil jeg ha til mi snuppe. Men fikk ikke til å kjøpe fra den siden, hvordan gjorde du det? Skal du selge det på nettbutikken din eller? ;o)
It's all about me Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 De ser varme ut, men fine er ikke hva jeg vil kalle de. Hvorfor ødelegge alle med den spissen som skal stå rett opp hele tiden.....?
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Ja skal ha de fra høsten:) Synes sånne luer er fine med spiss jeg da. Finnes mange luer som er helt runde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå