Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Situasjonen var den i helga at jeg ble plutselig alvorlig syk. Jeg måtte legges inn på sykehuset på fredagskvelden og fikk påvist blodpropp på lungen. Min mann var vekkreist for å hjelpe en kamerat, og jeg ringte ham og bad ham komme hjem for å ta babyen på 9 måneder. Han ville imidlertid ikke det, for han hadde lovet denne kameraten dette, og de hadde planlagt det så lenge. Det hele endte med at lillebroren min på 14 måtte passe babyen på sykehuset til mamma kunne komme.. På søndag kveld kunne han ta babyen igjen, for da var han hjemme igjen. Har ikke jeg rett når jeg sier at i slike situasjoner så drar man hjem, uansett hvor planlagt en tur er??? Er så forbannet at jeg har fysisk vondt...
winneboo Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Du har så absolutt rett her! Håper han ber dypt om unnskyldning og aldri gjør dette igjen.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Hadde min mann gjort det mor meg hadde han fått skilsmisse papira på døra fortere enn fortest.I slike situasjoner drar en hjem.høres ut som han ikke har helt rent mel i posen den mannen din.
Himmel og hav Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Du har absolutt, uomtvistelig rett! Han burde skamme seg, og når han er ferdig med det så bør han få prioriteringene sine i orden: Familie foran venner. Sykdom foran moro. Andre foran seg selv. og i krisesituasjoner slipper man det man har i hendene og trår til.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Snakk om å svikte når han trengs som mest. jeg hadde vært så utrolig skuffa om det hadde vært min mann. Den skuffelsen hadde vært vond å svelge.
Onna Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 Selvfølgelig har du rett! Om han ikke kommer for å passe barnet, så bør han komme fordi han er bekymret for deg!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Vet ikke om jeg hadde orket å se på ham engang. Fytterakkern.
~Roskva~ Skrevet 11. februar 2009 #9 Skrevet 11. februar 2009 HÆ??? Kom han ikke hjem for å ta seg av barnet sitt da du ble innlagt på sykehuset??? Prioriteringer er tydeligvis ikke denne mannens sterke side. Selvsagt har du rett - jeg hadde blitt så rasende at jeg hadde vurdert om forholdet var liv laga, jeg...
serin@ Skrevet 11. februar 2009 #10 Skrevet 11. februar 2009 Det er det værste jeg har hørt!! Du hadde BLOD PROPP og han VILLE ikke reise hjem?? Seriøst da hadde jeg klikket! Sjeldent jeg er enig med folk her inne om å kaste mannen på dør, men i en slik situsjon tror jeg pokker jeg hadde vudert det, ihvertfall til sinne hadde gitt seg! For et mannfolk! I mitt single hode er det skillsmisse grunn, tror seriøst ikke jeg kunne ha glemmt det! Og når barnet deres bare er 9 mnd... Fortjener MYE bedre enn det kjære deg )) Håper du er bra nå ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #11 Skrevet 11. februar 2009 Du har så absolutt rett! Jeg hadde kastet han rett ut! Kjente jeg ble sint bare av å lese jeg. Mannen her er helt enig å syns han virkelig bør tenke over de prioriteringene han har gjort. Håper det går bra med deg da:)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #12 Skrevet 11. februar 2009 Herregud for en fyr! Mannen har alvorlige prioriteringsproblemer! Mannen min er helt enig, og synes mannen din virker som en total idiot som prioriterer en kompis fremfor babyen sin når kona ligger på sykehus med potensielt dødelig sykdom..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #13 Skrevet 11. februar 2009 Nei, nei, nei! Dette er det styggeste jeg har lest her! At han i det hele tatt tør å komme hjem igjen? Til og med bf som jeg ikke er sammen med ville faktisk tatt på seg skoa og kommet med en gang. Er heller ikke den som tenker skilsmisse med en gang, singel jeg også, men er heller omvendt. Men her hadde jeg vært veldig i tvil altså! At han tør å vise seg til andre som feks familien din. Håper det ordner seg for deg!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #14 Skrevet 11. februar 2009 Mannfolk er faen meg en rase for seg selv! Stokk dumme!!! (sel¨f ikke alle)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #15 Skrevet 12. februar 2009 Jo du har absolutt rett. Skjønner du er forbannet, hadde jeg også vært. Ligger på sykehus med blodpropp på lungen og han ville ikke komme hjem å ta ungen pga de hadde avtalt dette så lenge? Han tenker ikke lang han fyrn din. Makan
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #16 Skrevet 12. februar 2009 Jo du har absolutt rett. Skjønner du er forbannet, hadde jeg også vært. Ligger på sykehus med blodpropp på lungen og han ville ikke komme hjem å ta ungen pga de hadde avtalt dette så lenge? Han tenker ikke lang han fyrn din. Makan
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #17 Skrevet 12. februar 2009 Når kona, eller mannen, havner på sykehus - så drar man hjem med engang!!!!! Jeg hadde aldri latt mannen min ligge alene på sykehus! Han har vært på sykehus 1 gang mens vi har vært sammen, og det var de verste dagene i mitt liv! Spesielt når jeg måtte gå fra han om kvelden... (de mistenkte hjerneblødning, og fant ikke ut før dagen etter at han var frisk) Har man barn i tillegg, så kommer man seg enda fortere hjem.. Herlighet!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #18 Skrevet 12. februar 2009 Ja, denne mannen hadde jeg nok kvittet meg med! Det er jo helt uhørt! Sette en kamerat foran sitt eget barn og sin syke fru.. DU HAR RETT!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #19 Skrevet 12. februar 2009 Da reiser man hjem med en gang, skal ikke trenge å bli spurt om å komme en gang. Håper han legger seg lang flat å tigger om unnskylding, slik oppførsel hører ikke hjemme noe sted.
You can call me Dårris Skrevet 12. februar 2009 #20 Skrevet 12. februar 2009 Høh! Ja, du har rett! Hadde fått lov til å krype leeeenge før jeg tilga han det der. Skjønner han virkelig ikke at han var helt på jordet her?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #21 Skrevet 12. februar 2009 Hadde ikke sambo kommet hvis jeg hadde havnet på sykehuset hadde jeg klikket maks. Ikke bare for og passe barna, men for og støtte meg. Merkelig mann du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå