Gå til innhold

nå har jeg kjøpt Stonz!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sko til mini. Hva har deres små inni disse "skoene"? Raggsokker? Fikk de i posten i dag, så har ikke fått brukt de enda. Og bruker dere dem etter de har lært å gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har ullsokker under bare. Hu går en del nå, men jeg bruker dem fortsatt pga hu nekter plent og gå med sko uansett. Og når vi er utpå så sitter hun i vogn uansett. Hun er 11 mnd.

Skrevet

Lyst på det til vesla jeg og, men hun bruker ca str 19 i sko, er 13 mnd.. Hvilken strl burde jeg gå for?? :)

Skrevet

Jeg kjøpte dem største jeg og dem er fine. Hun bruker 21 i sko.

Bedre med litt store for da får du tykke sokker oppi.

Skrevet

Jeg kjøpte de største for han bruker str.21/22 i sko, men de er romslige. Det står mål inne på nettsiden.

Skrevet

Er det gode? Har sett på de til min lille jente på 8 mnd, men ble litt usikker på om jeg syntes de såg gode ute.Men tøffe var de!! Hvilken alder har dere brukt de fra? Er de varme?

Skrevet

De er veldig gode, mi har brukt dem siden hun begynte å sitte i sportsvonga på turer og slik. Så fra ca 8 mnd da ca...

De er ikke sånn kjempevarme, men vindtette så med en varm ullsokk under er de kjempefine. Bedre for babyen isteden for å få pressa beina nedi en sko så tidlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...