Gå til innhold

Flere enn meg som er bekymret??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker mer og mer på at noe kan være galt med fosteret :(Er vonde følelser jeg går med,klarer ikke helt å slappe av og tro det skal gå bra ei gang til..

Tenkte litt på dette forride gang også men ikke sånn som denne.

Noen som har lest el hørt hvor stor sjangs det er for å få et barn med feil el mangler?

Vet det sikkert går helt fint og alt er bra med den lille.Men klarer ikke helt slippe tanken på det.Er vanligvis en positiv tenker men vet ikke om det er hormoner eller hva det er som får meg inn på dette..

Jeg høres sikkert helt sprø ut,og dette ble veldig rotete..

Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den lille i magen din er helt sikkert frisk som en fisk=)

Er så liten sjanse for at noe er galt.Da går det som regel til grunne innen uke 12:)

Kos deg med den lille og nyt graviditeten din:)

Skrevet

Takk!Trenger oppmuntrende ord for å klare å snu tankegangen min litt....

Skrevet

Hvor langt er du på vei?

Er ikke noe hyggelig å gå og uroe seg for den lille da:(

Hadde ikke vært bedre å ta en ul da så ser du at alt er i orden?=)

Skrevet

Jeg er 15 pluss 3.skal på UL 6 mars,både gruer og gleder meg..

Har fått disse tankene siste uka egentlig,vet ikke hva som går av meg....men er ikke noe særlig:(

Skrevet

Har tenkt sånn jeg og....Men tenk nå har vi kommet så langt at den lille i magen garantert er frisk og fin:)

Ellers hadde kroppen vår gitt signaler om at noe var galt.

Vi har fine friske babyer begge to:)

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord,charlotte.det hjelper virkelig.har du vært på UL?hvor mange uker?

Skrevet

Det er flaut og si det men har vært på ul 7 ganger til nå.Har hatt en ma og mola i uke 12 i april så har vært nervøs denne gangen..Men alt er heldigvis bra=)

Jeg er 15 uker i morgen......Men nå er jeg så spent på å vite kjønnet at jeg bestilte 3d ul 23 februar også skal jeg på den ordinære 9 mars:)

Skrevet

Ja,da har de hatt gode muligheter for å se hvis det hadde vært noe feil med din baby:) så det er vel bar og vite at den med stor sannsynlighet er helt frisk!!

Har også tenkt meg på 3D men ikke før mellom 25 og 30 uker ei gang.Så må vente helt til 6.mars før jeg får vite noe som helst...

Skrevet

Burde egentlig holdt meg så lenge jeg også.Men utolmodig som jeg er:Phehe....

Hvor i landet er du fra?

Skrevet

Hei Dipsy! Jeg kjenner meg veldig igjen i dine tanker. Vi er ganske likt i svangerskapet også( jeg er 15+1 i dag)..

Har en sønn fra før og forrige gang var jeg bekymret men ikke noe mot nå.. jeg har jo min 2åring fra før..Jeg tenker hva mer kan jeg forlange.. . Tenker masse på om barnet kan ha downs osv.. Og da baller det på seg, hvordan klare oppfølingen av min 2åring med et barn som trenger ekstra mye hjelp pga en sykdom..

Trodde at dette svangerskapet ikke ville bringe frem slike tanker, da erfaringer ol fra tidligere ville føre til en trygghet...

Så ja, du er ikke alene om å ha det slik. Får bare håpe det går seg til. Flere skriver at når man er kommet så langt vil det gå godt.. men det er jo ingen garanti at alt er bra likevel, og ikke alt kan vel oppdages på ultralyden heller... så lurer på om jeg klarer og legge fra meg alle disse tankene og nyte tiden som gjenstår. Ikke det at jeg ikke koser meg med tilstanden, men- jeg må innrømm jeg tenker en del......

Skrevet

Jeg har også slike tanker,..hver dag. og det er slitsomt! Tenker mye på downs...aner ikke hvorfor..hva skal til for at barnet får det? Det er sikkert friskt, men man vet jo aldri. Har vært på ul i uke 19, og alt så bra ut sa jordmora, men man ser jo ikke alt på en ordinær ul....? skal inn igjen om en mnd, så håper det ikke viser seg at det er noe galt... hater å tenke slik!!

Skrevet

første lykke...

Ja er downs jeg oså tenker mest på.selv om sjansen ikke er stor for det så er den der likevel.Ei venninne av meg fikk ei jente med downs i helga men hun er 38 så da er jo sjansen for det mye større.Under 35 år er det 1 på mellom 100 og 1000,så det skal vel noe til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...