Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Hva pleier dere å finne på om dagene? Vi har desverre ikke så mange å treffe på dagtid, så merker vi kjeder oss litt..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Jeg er heime med vår datter på 2 år og syns dagene går som en røyk.. vi har slike leke-stunder sammen,i løpet av dagen-og da kan vi tegne sammen eller bygge med duplo-eller lage mat på hennes rom-har lekekjøkken m alt som hører til..så leser jeg litt for henne,hu liker veldig godt å leke gjemsel da..for mellom lekestundene,gjør jeg husarbeid og da leker hu alene..eller så er hu med meg og "hjelper" meg med det jeg må gjøre..ska kjøpe fingermaling og prøve det sammen med henne.. Vel,noe av det vi gjør om dagen..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Takker for svar.. og tips.. Jo vi leker jo mye sammen vi og, men merker det blir litt kjedelig å bare leke i leiligheten vår Er også litt sånn at jeg lurer på om han syns det er kjedelig å bare være med meg hele tiden, siden det ikke er så ofte vi treffer andre på dagtid.. Skulle ønske jeg hadde venninner som var hjemme med barn..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har en på 2 år hjemme men bare halvt da han går 60% barnehage. Vi har mange venner å finne på ting med og når vi er hjemme syntes jeg også dagene flyr. Finnes det åprn barnehage der du bor? I de fleste byer er det fritidsaktiviteter for de små. Selv om det ikke er favoritten så blir du kjent med andre. Ellers gjør vi som hun over når vi er hjemme uten besøk. Leker, baker, tegner, vasker sammen (han får hjelpe til, kjempe gøy), bader, hopper i dobbelsenga, leker med gryter og lokk, lager småting (sist lagde vi lykt av syltetøyglass og limte på servietter og glanspapir), går tur, besøker lekeplass, leker i sandkassa osv. Vi er ute hver eneste dag uansett vær. Da blir det herlig å komme inn og gutten min er flink til å leke selv. Passer på å slite han ut litt så han syntes det er deilig å slappe av inne etterpå. Det er utrolig koslig å gå tur og ta med niste. Lag nista sammen og barnet ditt har egen matboks og drikkeflaske. Gå tur på beina så langt han/hun klarer å gå selv (ved å leke på veien går det veldig langt) finn et hyggelig sted spis og finn steiner og kongler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå