Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste om denne teorien forleden dag:

Jente babyer gir tidlig positiv grav test pga at de produserer mer HCG i starten av svangerskapet, mens gutte babyer gir pos test senere pga at de produserer mindre hcg i startfasen...

 

Noen med erfaring? Hva tror dere?:) Jeg syntes det høres litt rart ut, men er jo moro å synse litt, hehe

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den har jeg ikke hørt før! Blir spennende å se, da, for med gutten vår testet jeg ikke positivt før ca en uke etter IKM, mens denne gangen testet jeg positivt ca en uke før IKM! :)

 

Har vært veldig veldig kvalm denne gangen - som jo også skal være et tegn på jente :)

Skrevet

Samme her. Sist fikk jeg pos test en uke etter IKM (gutt) og nå fikk jeg 4 dager før ikm... Blir spennende og se.

 

Skrevet

Ingen anelse. Har aldri hørt det før. Men jeg tok blodprøve ca 14 dager etter eggløsning (vet ikke akkurat hvilken dag eggløsningen var på) og da var hcg kun 39 og dette er jo ikke så veldig høyt. Men nå er jeg 19+3 og har sett gutten på ultralyd :)

Skrevet

Jeg testet positivt 4-5dager før IKM med både gutten og jenta mi.

Nå testet jeg negativt 4 dager før, men positivt 3 dager før. Er spent på hva det blir denne gang... Like moro begge deler da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...