Gå til innhold

Mikadimoo og Elskeråværemamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..

Må si det er moro å se dere her inne. Ihvertfall når jeg fulgt dere inne på dib. Slik jeg forsto det, så testet dere positivt i dag. Det gjorde jeg også.Tenk om vi kan fortsette å følge hverandre helt ut til slutten av 3. trimester? Hadde vært koselig. Når hadde dere sist mens? Barn fra før?

Klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia :))

Ja - veldig artig å se dere begge her!!

Jeg fikk siste mens 12. jan. og har termin 21. okt!! Har ei datter allerede, hun er nå 14 måneder!! Så da blir det nesten to års mellomrom mellom barna!! Så fornøyd!! :)))

Du da?? termin? Andre barn?

KLEM :)))

Skrevet
:))
Skrevet

Min siste mens var 9 januar og jeg har enda ikke regnet ut når termin er. Husker ikke helt hvor jeg gjorde det... Har ei datter fra før som nå er 31/2 år.

Litt rart.. føler meg ikke så veldig gravid da.. Gleder meg til jeg blir "ordentlig" gravid.. (trodde aldri jeg skulle si det etter sist gang..:)

Skrevet

da har du nok termin 18. okt - altså tre dager før meg!!

gleder meg også til å bli `skikkelig gravid` - hihi!! men jeg var vel en av de få som skikkelig nøt det å ha stoooooooooor mage - savnet den faktisk litt rett etter fødselen (men bedre å ha ei nyyyyyyyyyyyydelig datter da)!! mens jeg ventet på å få positiv test gikk jeg faktisk og så i butikkene om de hadde fine gravidklær i år - hihi!! Og nå har jeg sååå lyst til å begynne å shoppe babyklær.... men får vel vente til vi vet kjønnet....

Føler meg litt gravid allerede jeg også da.... ømme pupper mm.... forrige gang så alle at jeg var gravid i uke 8 (er vanligvis veldig slank - men kulen på magen kom KJAPT!!) . så antar at de fleste vet det allerde om en måned!!

Natta!!

KLEM :))

Skrevet

Hei dere, så koooselig å få navnet sitt i en egen tråd =D

Jeg har termin 17/18 oktober, og er i dag 4+4 ca. Hadde 1 dag av siste mens 10 januar, men kort syklus på 26 dager, det spiller jo også inn på resten :)

Jeg gleder meg veldig, men jeg har jo styrt fælt nå den siste uken, så starten her har vært knalletøff, slapper enda ikke av, men skal prøve så godt jeg klarer fremover. Vært litt av et stress, legen har bedt meg ta det mye mer med ro nå. Må bare i begravelse til fredag, reiser derfor nordover i morgen tidlig. Etter det skal jeg plante RUMPA mi godt i sofaen ! (for en uke :P )

Jeg har ømme pupper, men føler de kommer og går litt, men merker at de er "tyngre/hardere". Ømmest om kvelden. Noe kvalm om morgenen, men ikke i nærheten av sist gang, men jeg er litt tidlig enda. Fikk en kvise på brystet idag av alle ting...har aldri det...korsryggen min murrer fælt, det liker jeg IKKE !

Skrevet

Glemte å si at jeg har en nydelig datter på 2,5 år :) så blir fint mellomrom her også !!!

Skrevet

Heia!! Synes også det var artig med egen tråd - vi får prøve å holde den på 1. sida - hihi :))) Ser at du Mikadimoo også har lavt Hcg (var det det det het?) - jeg og!! Testet jo positivt hjemme igår, og på legekontoret idag sa hun at jeg testet positivt men litt svakt. Så håper ikke det betyr noe... Ikm på mandag!!Tror selv at jeg hadde en ekstra el denne gangen!! Men bekymrer meg jo litt da........ Er vel vanlig det uansett ;))) Kontordama skremte meg litt da - hun sa jeg burde teste meg igjen om et par uker.... akkurat som om to uker bare fly ivei når du er såååååååååå spent og forhåpentligvis bærer på et såååååååååå etterlengta barn!! Men mamma og mannen trøster med at en positiv test er en positiv test uansett - og jeg er jo KUN (???) 4 dager over ikm... Hm.... Blir godt å høre hjertelyd mm når det er aktuelt!!

Skrevet

Hei igjen dere.

Hvordan er formen deres egentlig, og hvordan gikk forige svangerskap?

Jeg kjenner jeg er litt småkvalm på kvelden. Også får jeg sånne "tak" i korsryggen. Dette var ikke noe jeg var plaget med sist gang.

Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Jeg er 30 år, og var 26 forige runde.

Hvor i landet bor dere da?

Skrevet

Så moro dere :) Du skal ikke bekymre deg, positiv test ER positiv test. Med mindre du har noen grunn, som noe spesifikt skal du bare ta det med ro :)

Jeg er 26 fra Oslo, med en datter på 2,5 år.

Skrevet

hei igjen! :))

Har ikke noen grunn til å være bekymret - men en blir visst det ofte likevel.. :)) Får prøve å roe meg ned litt ja!!

Jeg er da altså eldst - ble 36 nå i januar - så derfor på tide med nr 2!! Førstemann fikk vi en drøy måned før jeg fylte 35. Så planen er å få barn når jeg er 34, 36 og muligens 38/39. Men vi får først få to og se hvor travelt det er!! Vi er veldig friske og spreke både jeg og mannen (som er ett år eldre enn meg), så vi FØLER oss ikke som gamle foreldre - hihi!!

Vel, jobber kaller!!

SNX!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...