<3lovebaby<3 Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Hvor lenge før ikm har dere testet positiv? Jeg har 10 dager igjen, men tror jeg er gravid. Er vel litt tidlig at det slår ut så lenge før..noen som har tatt test så tidlig?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 det er nok for tidlig ja....har hørt at noen tester positivt nesten en uke før ikm men det tror jeg hører til sjeldenhetene... 4 dager før tror jeg ikke er noe vits i egentlig..selv om jeg har testet maaange dager før ikm hihi;) er testoman så det holder så klarer ikke la vær selv om jeg vet at resultatet egentlig ikke sier meg en dritt #kniiis#
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 altså ikke vits å teste før 4 dager før:) overivrig på tastaturet i kveld;)
<3lovebaby<3 Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2009 Ja...jeg er jo testoman selv *knis*!! Kjøpte sånne billig tester nå, 5stk for 100kr. Det frister sånn å ha de liggende i skapet....men vet jo om jeg tester nå er det mest sannsynlig bortkastet. Får vel bare holde ut 1 uke til da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå