Gå til innhold

fikk nektelse fra sykehuset...surt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia...litt sur idag jeg, trenger bare litt trøst..thihi...

Hadde søkt på ullevål(soner til det jeg)....men så fikk jeg brev i posten idag, gledet meg veldig til å åpne var veldig spent når jeg skulle komme på ul....men der sto det at søknaden min ble sent til asker bærum(fødte der sist å var veldig fornøyd) ble bare så skuffet...er jo 16 uker imorgen, føler at det er på tide å få vite når jeg skal på ul :) Noen flere som har opplevd å bli avvist på grunn av mange som skal føde der rundt termin :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, så surt..Søkte på rikshospitalet og fikk avslag, fikk plass på bærum, fødte der sist og var super fornøyd, men syns det blir litt lang nå..Så har sendt ny søknad til ullevaal og håper det er plass til meg der.

Skrevet

Jeg fikk avslag på Riksen..og de gadd ikke sende søknaden videre til noe annet sykehus en gang. Så da tok jeg fatt og skrev et langt brev med søknad til Ullevål så ordnet det seg heldigvis. Jeg søkte i uke 13 så jeg var vel noget sen:P

Skrevet

ja huff, jeg var nok litt for sein også...skulle først føde på føderike, men fikk litt kalde føtter (for å si det mildt) på første timen min...så derfor var jeg ikke hos legen før i uke 13 (da skjønner jeg også) at jeg får avslag hvis det er flere som har søkt før meg å har termin rundt samme dag !!!

Men jeg kommer til å sette ned foten hvis jeg får avslag hos bærum også...føler også at det blir litt langt !! Men riksen kunne jo vært altarnativ for meg også...føler bare at jeg var så super fornøyd på bærum å de har jo sendt søknaden ditt, så får se hvad som skjer !! Hvis jeg får nektelse igjen søker jeg nok på riksen, kommer til å møte opp å skrike på fødeplass...haha, føler at jeg er veldig sein ute, store ul er jo om to til tre uker !!

lykke til jenter...når har dere termin??

Skrevet

Bor du i Oslo området kan du ikke få avslag der og...du har da krav på plass i nærheten:)Og spess nå som du er såpass mange uker.

Ta å ring bærum i morgen så får du svar:)Jeg ringte Ullevål 2 dager etter jeg var der å fikk svar på tlf.Da slipper du vente så lenge på svar.

Jeg har termin 6 august:)Du da?

Skrevet

Hei :)

Hører selv til Bærum, men har kort vei da.

Kan trøste deg med at du ikke får avslag på Bærum. Har ikke hendt med noen jeg kjenner.mBærum skal jo avlaste Oslo, så de må ta i mot de det ikke er plass til.

Selv født alle mine fire der og har vel ikke noe å sammenlikne med, men er fornøyd. Barsel er vel litt gammeldags, men de som jobber der er fine.

Skjønner at dere synes det er langt å reise hit fra Oslo, kjedelig å måtte søke i uke 5!! for å få plass der man ønsker..

Er selv i uke 15 og går og venter på UL time. Spent. Var hos legen på mandag.

Lykke til med fødeplassen ;)

Skrevet

Jeg søkte faktisk på Ullevål i uke 7 da jeg var hos gynekologen min.. Han sa at det var like greit siden det pleier å bli fult sa han.. Jeg høre en som søkte når hun var på kontroll i uke 12(henne er like langt som meg) og henne fikk ikke plass.. Så det er det vist smart å være tidlig ute.. Lurer virkelig på hvor mange som har termin rundt den tiden der siden det er fult.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...