metaMORfose Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Er det noen her som har gått på det? Jeg går på yoga for gravide, og synes det er ganske håpløst, men jeg prøver å være åpen )) Vi vurderer svangerskapskurs, men jeg må innrømme at jeg ikke er veldig motivert. Noen som kan motivere meg/være enig med meg?
skorpionfruen Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Jeg lurer litt på hva man gjør på sånne kurs. Tviler på at det er noe som tilbys her jeg bor. Skal man liksom lære å gå gravid eller er det sosialt med kvelder for samtale?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Vi gikk på slik kurs da jeg gikk gravid for fire år siden. Og for oss var det litt bortkastet tid. Vi var 4-5 par, med termin rundt samme tid. Møttes på helsestasjonen x antall uker (husker ikke) også gikk jordmor igjennom en fødsel hva som skjer, hvilke valg vi har osv.. Men det var lite av det vi lærte på dette kurset jeg hadde brukt for under min fødsel.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Gikk på et slikt kurs da jeg var gravid med eldste. (9 år siden) Så på en fødsels film, lærte litt om puste teknikker og føde stillinger. Var 2-3 kvelder tror jeg. Husker ingenting om kurset nå, husker ikke engang om jeg fikk bruk for noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå