flust Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Pleier ungene deres å svare på spørsmål når de ser på Mikkes klubbhus eller Dora? Altså, når Mikke eller Dora spør seerne om noe og det er lagt inn en pause så ungene kan svare. Datteren min sier ingenting, sitter bare og ser på. Er bare nysgjerrig¨på hva andre unger gjør.
Tre jenter søte små Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 De svarer ikke nei...hehe Jeg prøver å svare da
blåbæret Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Yngstemann (snart 5 år) svarer og er helt med på bevegelser og alt de ber om.
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Ja minsta på 2,5år svarer og er helt i hundre:) Og det gjør storesøster på 6år også når hun glemmer seg bort og lar seg rive med:)
Synnøve_Solbakken Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 4 åringen svarer ganske ofte, men ikke alltid. Han roper alltid veldig høyt "Rappo ingen rapping", men det gjør jeg også Syns både Dora og Mikkes klubbhus er supre program
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Guttungen her svarer han, også prøver han å herme etter de engelske ordene i Dora.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 Sønnen vår er sen med språket han så jeg synes det er fin måte å øve språket på å se på de programmene. Han svarer jo på de.
Zitro Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Min på 3,5 svarer Mikke i hytt og pine han. Og når det skal velges muske-redskap løper han bort til TVen og peker på den som er riktig. (han kan riktignok så godt som alle episodene utenatt da)
Chiquita Bananas Skrevet 11. februar 2009 #9 Skrevet 11. februar 2009 Svarer ikke, men har begynt å herme etter reglene slik som Miska Muska Mikke muuus (tror jeg dem sier hehehe) og Ole Brumm med Tenk tenk tenk....og gjør bevegelsene. 2 åringen har begynt å danse likt Mikke Mus når dem tar Muskedansen )
winneboo Skrevet 11. februar 2009 #10 Skrevet 11. februar 2009 Noen ganger svarer hun, andre ganger sitter hun bare å glor og er helt taus
Mittens ♂♂ Skrevet 11. februar 2009 #11 Skrevet 11. februar 2009 Som regel svarer han høyt og gjør artige bevegelser, mens andre ganger er han helt stille.. men da peker han, hvis det er noe de spør om hehe
Dotten Skrevet 11. februar 2009 #12 Skrevet 11. februar 2009 Snuppa på 3 år svarer mer nå enn for bare et halvt år siden. Men det hender hun bare er taus også da. Men merker hun er mer og mer med. Men jeg pleier å svare da for å få med henne på leken. Samme gjelder Små Einsteins
It's all about me Skrevet 11. februar 2009 #13 Skrevet 11. februar 2009 Snart 3-åringen roper Rappo ingen rapping på vei til barnehagen og gikk hele sommeren ifjor og ropte: Ooo Toodels. (Gluggen på orginalspråket). Ellers sitter han bare å nistirrer når det går på tv'en
Mittens ♂♂ Skrevet 11. februar 2009 #14 Skrevet 11. februar 2009 Glemte å si at han snart er 3 år gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå