Gå til innhold

Dora og Mikkes Klubbhus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier ungene deres å svare på spørsmål når de ser på Mikkes klubbhus eller Dora? Altså, når Mikke eller Dora spør seerne om noe og det er lagt inn en pause så ungene kan svare. Datteren min sier ingenting, sitter bare og ser på. Er bare nysgjerrig¨på hva andre unger gjør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De svarer ikke nei...hehe

Jeg prøver å svare da ;)

Skrevet

Yngstemann (snart 5 år) svarer og er helt med på bevegelser og alt de ber om.

Skrevet

Ja minsta på 2,5år svarer og er helt i hundre:) Og det gjør storesøster på 6år også når hun glemmer seg bort og lar seg rive med:)

Skrevet

4 åringen svarer ganske ofte, men ikke alltid. Han roper alltid veldig høyt "Rappo ingen rapping", men det gjør jeg også :)

Syns både Dora og Mikkes klubbhus er supre program :)

Skrevet

Guttungen her svarer han, også prøver han å herme etter de engelske ordene i Dora.

Skrevet

Sønnen vår er sen med språket han så jeg synes det er fin måte å øve språket på å se på de programmene. Han svarer jo på de.

Skrevet

Min på 3,5 svarer Mikke i hytt og pine han. Og når det skal velges muske-redskap løper han bort til TVen og peker på den som er riktig.

(han kan riktignok så godt som alle episodene utenatt da)

Skrevet

Svarer ikke, men har begynt å herme etter reglene slik som Miska Muska Mikke muuus (tror jeg dem sier hehehe) og Ole Brumm med Tenk tenk tenk....og gjør bevegelsene.

2 åringen har begynt å danse likt Mikke Mus når dem tar Muskedansen :o)

Skrevet

Noen ganger svarer hun, andre ganger sitter hun bare å glor og er helt taus :)

Skrevet

Som regel svarer han høyt og gjør artige bevegelser, mens andre ganger er han helt stille.. men da peker han, hvis det er noe de spør om hehe

Skrevet

Snuppa på 3 år svarer mer nå enn for bare et halvt år siden. Men det hender hun bare er taus også da. Men merker hun er mer og mer med. Men jeg pleier å svare da for å få med henne på leken.

Samme gjelder Små Einsteins :)

Skrevet

Snart 3-åringen roper Rappo ingen rapping på vei til barnehagen og gikk hele sommeren ifjor og ropte: Ooo Toodels. (Gluggen på orginalspråket).

Ellers sitter han bare å nistirrer når det går på tv'en

Skrevet

Glemte å si at han snart er 3 år gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...