Gå til innhold

Jeg har verdens flotteste venninne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er alltid blid og positiv, og greier å snu svart til hvitt hver gang. Vi har visst at hun var syk, men på grunn av hennes positive holdning har vi ikke helt skjønt hvor dårlig hun egentlig er dårlig. Hun klager aldri, men står på som best hun kan.

Jeg er så imponert over hennes livsvilje og evne til å ikke klage. Måtte bare dele her jeg sitter og klager over mine mikroproblemer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk med slike mennesker. Vi har vel alle noe å lære av de som er kronisk syke (e.l.), og står på med godt humør og aldri klager!

Skrevet

Enig med deg, Kokkelimonke. Det jeg skammer meg litt over er at jeg ikke tar sykdommen henne så seriøst siden hun har evnen til å snu ting til det positive hele tiden. Hun er blid og glad, selv om hun strever og har det til tider ganske fælt. Men hun evner å se de små, positive tingene i livet.

Jeg snakket med en felles venn av oss i går, og han sa at hun nok ikke kunne være så syk fordi hun var alltid positiv og i godt humør, og var hun virkelig syk så hadde hun ikke kunnet det. Det tror ikke jeg noe på. Tror jeg må tråle internett i dag og lese meg opp på sykdommen hennes. Hun har forresten MS.

Vet at hun sliter med balanse, trøtthet og konsentrasjonsproblem, og smerter i kroppen.

Skrevet

MS er en vond, snikende sykdom:(

Skrevet

Den er virkelig fæl. Hun har gått på en form for cellegift noen måneder, for å stoppe det, men det ser ikke ut til at det hjelper nevneverdig, men det blir ikke verre ihvertfall.

Men hun er et flott menneske, og jeg håper at ting snur. Prøver å støtte så godt jeg kan. Hun ser ikke syk ut, oppfører seg ikke som en syk, men gir bare så utrolig mye av seg selv når hun er sammen med andre. Imponerende. Hun kommer på besøk til oss neste uke, og skal være her en ukes tid, gleder meg veldig.

Skrevet

"Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det", sies det. Hvordan man tar det styrer også hvordan man har det.

Mennesker som bevarer optimismen og engasjementet i seg burde vi høre mer om i media og hente lærdom fra. De aller fleste kan få det bedre i livet sitt hvis de våger å ta grep, men dessverre tror mange at livet bare ER og er ikke klar over hvor stor makt de har til å gjøre endringer.

Skrevet

Godt sagt blond!

Kjenner en som hadde kreft i tarmen. Han var sååå positiv og ble med på et forskningsprosjekt. Han er helt frisk nå :-)

Skulle ønske jeg kunne vært litt mer positiv!

Det er utrolig mye man kan få til bare med tankens kraft!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...