manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Er så lite aktivitet på slankedebatten. Hvordan går det med dere som går på reductil? Jeg har gått ned 9,1 kg på 8 uker, vekten har stått stille i 3 uker. Vanlig at den står i ro så lenge? Begynner å bli litt utolmodig, vil gjerne gå ned litt til...
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. februar 2009 Ingen som går på reductil her?
Zitro Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 jeg gjør, men har ikke gått på det lenge enda da. Bare litt over 1 uke, har gått ned 4 kg, men har også trenet hardt for det da. Merker ikke en dritt til at jeg går på dem da, er fortsatt en del sulten alikevel og har ingen bivirkninger i det hele tatt.
4skatter Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har gått ned ca 3 kg på maaange uker.. fortsatt sulten, og er skuffet... Så i dag har jeg kjøpt Herbalife... har håpet oppe...
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2009 4 kg på litt over en uke er jo kjempebra!! Jeg er også sulten, men er blitt flinkere til¨å spise mindre og ofte. Har nylig meldt meg inn i sats. Har ikke trent noe når jeg gikk ned 9,1kg. Men disse pillene virker jo forskjellig på alle. Vekten min hadde endelig bevegd seg litt i dag, så nærmer meg -10 kg!! 3småskatter: Tenker du å kombinere herbalife og reductil? Har vært innom tanken på det jeg også, men ikke gjort noe med det foreløpig
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2009 Flere erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå