tuppo Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Kjøpte (dyr!!) reimadress før jul. I dag satt tuppa på trappa i barnehagen. Da hun reiste seg hang dressen fast i en treflis i traffa og jammen rivnet dressen i rumpa... Ikke så veldig mye, men mer enn nok til at hun kommer til å bli våt når hun sitter på rumpa i sneen. Forferdlig irriterende. Den dyre dressen! Det er vel ingen vits i å levere den tilbake... Trenger tips om hvordan man kan få tettet hullet!!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 finnes det ikke sånn lapp som man tetter regntøy, sånn som du limer på? aner ikke om det vil sitte fast på reima dressen engang, men det er kanskje verdt et forsøk.
september74 Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Eg måtte fikse en Reima dress for en stund siden, fikk da kjøpt der eg kjøpte dressen en pakke med "lappesaker". Var en rull eg klippet av hvor mye eg trengte, og limte den på. Den var myk så den strekker seg med stoffet. Blei utruligt bra, blank på farge var den og så det syns nesten ikkje. Så eg hadde spurt der du kjøpte din dress om dei har noe lignende.
tuppo Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2009 Det høres jo kjempeflott ut Kjedelig å bruke mye penger på en dress og så blir den ødelagt etter kort tid. Hadde planer om at lillesøster skulle arve... Jaja. Kanskje det er håp likevel da Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå