Karri -julibaby i magen Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Begynner å få bekkenløsning og legen min anbefalte meg basseng-trening men jeg finner jo ingen steder som tilbyr det, etter å ha googlet en stund. Noen som kan anbefale noe? Evt. i Asker.
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Lurer på om de kanskje har sånne muligheter på Martina Hansens hospital? (rett ved siden av Bærum sykehus) Men er ikke sikker altså..
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Jeg var på Martina Hansen og trente men det er mange år siden.. Mener jeg fikk henvisning av legen, og måtte vente ganske lenge på plass for å komme inn. Var veldig fullt der. Men deilig var det. Tror jeg fikk plass to siste mnder i sv.skapet og fødte to uker før termin, så fikk ikke vært der så lenge. Kan jo evt svømme/bade litt på egen hånd, Risenga har sånt deilig, varmt basseng. Bruker det mye selv. Hjelper både rygg og bekken hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå