Gjest Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Noen gode forslag? Er gravid, så endel helsekostpreperater utgår. Får jeg ikke mer energi snart blir jeg pent nødt til å be om en delvis sykemelding, orker snart ikke mer, og har ikke lyst til å sykemelde meg... ps, blodtrykk og jernlager er som de skal være.
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Vil legge til at jeg selvsagt prøver å få gjort det jeg selv vet om, som å få nok søvn, trene litt, spise sundt osv, men det hjelper overhode ikke. Selv med 9 timers søvn om natten er jeg like trøtt. Vet jo at dette er typisk svangerskapsting, men dog, jeg trenger energi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå