Gå til innhold

en uerfaren temper:( hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei dere..dette er min første pp hvor jeg prøver temping..har forsøkt å sette meg litt in i det men er fortsatt litt ustø for å si det sånn:) men har sett på andres temp på nett...er kommet til dag 12 i sykl(pergomnd)ikke testet el denne mnd.men fikk sånne el sympt.igår,kan selvfølgelig ha vært noe annet men det minnet veldig om det... men syns det var tidlig...pleier å være dag 13-15. er helt grønn på tempig og lurte på om noen av dere utfra mine temp.kan gjøre meg litt klokere??:)

dag 6:36.98

dag 7:36.74

dag 8:36,90

dag 9:36,87

dag10:36,80

dag11:36.50

dag12:36.59(idag) blir veldig glad om noen kan si noe om dette om det overhodet er mulig da....føler meg litt dum men spør alikevel:) masse gode nyheter her idag har jeg registrert!! så koselig å lese:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte går tempen ned noen dager før EL, så det kan hende den er på vei!

Skrevet

takk:):) da temper jeg videre å venter til den stiger igjen da:)

Skrevet

Hei! :)

Jeg vil anbefale deg å registrere deg på FF (www.fertilityfriend.com) og legge inn tempene dine der. Da analyserer FF tempen din og merker av for EL.

Du har ikke hatt EL i følge de tempene du har til nå, men det kan jo hende at du hadde EL i dag, tempen stiger ikke før dagen etter EL. Dvs at hvis tempen stiger i morgen (f.eks til 37) så hadde du EL i dag. Og så må seff tempen holde seg høy etter tempstigningen for at det skal være et sikkert tegn på EL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...