Gå til innhold

Andre her som har medfødt "deformerte" pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brystene mine er og har alltid vært stygge rett og slett. De henger, og brystvortene peker ned. De er ikke runde, men avlange på en måte, og slik har de alltid vært. Jeg sliter ekstremt mye med selvtillitten p.g.a det og har aldri sett sånne pupper i blader eller noen ting. Så derfor spør jeg her om det bare er meg som er så jævlig uheldig? Og er dette noe jeg kan prøve å få dekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også sånne pupper. Ligner på hengende kaninører, med stort felt rundt brystvortene. Eneste lyspunktet er at de ikke er så store, så når vortene knupper seg, løfter brystet seg og ser ålreit ut.

Men ellers...sukk.

Du får nok neppe dekket det, hvis det ikke gir deg helseproblemer. Tror jeg da. Vet ikke om dårlig selvtillit duker som argument der i gården.

Men har du 30 000 får du fikset på det, hvis du kan leve med at det blir arr.

Skrevet

haha den beste forklaringa jeg har hørt! ;) Men sånn er mine ja. Brystene løfter seg litt her og, men de er ikke sånn runde og fine uansett :( Tør du vise deg naken for evnt samboeren din? Ikke jeg, enda vi har barn sammen. Kan jeg spørre hvor gammel du er og om du har tenkt å operere?

Jeg har vært på konsultasjon for ett år siden og de må både løfte og legge i innlegg. Går ikke ann å bare legge inn silikon siden de er så "deformerte" Huff ;(

Skrevet

Hi som skrev innlegget kl 19:22 :)

Skrevet

Kaninørepuppdama her igjen. Jeg er 37, men har alltid hatt sånne pupper. Har vært inne på tanken om å fikse dem flere ganger, men foreløbig latt det være. For det første fordi jeg har litt skrekk for kirurgi, og vet heller ikke om jeg synes det ville vært bedre med patchworkpupper. Usikker.

Nei, jeg tør ikke vise meg for mannen min, med mindre puppene er i et flatterende hjørne. Hvis jeg skal sitte oppå ham i senga, gjemmer jeg dem i hendene. Ganske anstrengene. Ligge på rygg er ok, og på siden.

Vi har også barn sammen.

Blæh. Ellers ser jeg nemlig jævlig bra ut, unnskyld skrytet, men de pokkers puppene ødelegger mye av moroa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...