Gå til innhold

Hadde du blitt sur for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kom mannen min hjem fra jobb ca kl 13. Han har vært borte i 3 dager og jobbet veldig mye..

Han visste at jeg skulle lage middag til kl 17.00 og at jeg hadde styra mye for denne middagen.. Prøvde ut en ny oppskrift og styra og stella for at han skulle få ordentlig god mat når han kom hjem..

Rett før kl 15.00 sa han at han var fryktelig sulten og laget seg derfor en stor engelsk frokost med egg, bacon, pølse, tomatbønner og toast til.. Han mente at han kom til å bli sulten igjen til middag, så det var ingen fare...

Etterpå gikk han å hvilte seg litt og sov frem til middagen var ferdig..

Da kom han å satte seg ved bordet og så halvdau ut.. Ikke ville han (eller ungene for den saks skyld) ha noe å spise, og han gikk etter en liten stund ut i stua og la seg på sofaen mens vi andre satt igjen og skulle spise...

Kjenner at jeg ble og blir kraftig irritert over oppførselen hans! Greit nok at han er fryktelig sliten, men er ikke dette virkelig mangel på folkeskikk??

Har ikke tatt det opp med ham ennå siden vi har kranglet så mye i det siste.. Men må innrømme at det såret litt når jeg hadde stått på sånn for hans del..

Er jeg helt på jordet, eller er det helt grei oppførsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt ganske sur for det med maten ja, hvis han visste at jeg styrte med noe spesielt. Han kunne tatt seg ei brødskive heller, så han ikke hadde blitt så mett.

Skrevet

Ja jeg hadde nok blitt kjempe såra men dette er jo et klassisk eksempel på en krangel mellom kvinne og mann:=)

Skrevet

Jeg hadde blitt dritsur på mannen min om han ikke ville spise noe som han visste jeg hadde strevd med. Dårlig gjort var det av ham!

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig sint og hadde ikke klart å la være å si noe om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...