Gå til innhold

hår på magen :-0

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått mørke små hår på magen. spessielt rundt navelen, er det flere som har det?

hva kommer det av? er det kun av hormoner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fått dette.. Ikke særlig lekkert, men det skal nok visstnok gå vekk. Jeg vokset faktisk vekk det rundt navlen, og det har ikke kommet mye tilbake igjen. Tror det skyldes hormoner, men det kan jo kanskje også være for å isolere i kulden? Jeg har ihvertfall ikke så mye spekk der fra før av, så tenkte kanskje at det kunne være litt isolasjon ;)

Skrevet

Jeg fikk det i forrige svskap og det er tilbake igjen nå. Som en veiviser både over,rundt og under navelen.. litt mørke hår... heldigvis gikk det bort i mellom svskapet. Jordmoren min sa til meg sist svskap når hun fikk se den hårete magen: "Nei,så fin du er! Det er urkvinnen i deg det. Når vi bodde i huler fikk vi masse hår på magen for å holde den lille varm"

Ja jøss.. fint...

Skrevet

Haha..jeg også. Er 11+3 i dag (men smugtitter her) og har fått den streken på magen. Ikke særlig fint når vi skal vandre rundt i bikini til sommeren, men da føles vi oss kanskje ikke så lekre okke som....Hadde det sist gang også, og det gikk bort en stund etter fødsel - heldigvis....

Skrevet

Ja, jeg har også fått det! Ikke lekkert!! Nappe, nappe, nappe...

Jeg fikk det sist gang jeg var gravid også - det forsvant rett etter fødselen, regner med det gjør det denne gangen også.

Skrevet

Jeg har også fått det, både mørke og lyse, ikke noe moro. Jeg fikk litt panikk når jeg la merke til det, så jeg spurte legen da jeg var der, han sa at det var ingen garanti for at det gikk bort, hjelp

Skrevet

He he.. ja dere kan tro jeg fikk dilla når jeg begynte å se hårene vokse og gro på både magen og fingrene/hendene. Mine er veldig lyse men derimot veldig laaaange til dun og være. Disse går bort. Men ikke napp eller barber dere. Skjegg på magen er svært lite flatterende og det kommer der til å angre på. Ved p gjøre det så stimulerer dere hårsekkene og da vil de bli sterkere og hvem vet om de går bort da.

Hvis dere føler at dere må fjerne de så bruk voks eller epilering. Da svekkes hårsekkene og noen av hårene kan forsvinne :=)

Skrevet

Jeg tror det er riktig det du sier, Lea1977 :) Jeg har hørt at de fleste gravide får disse hårene på magen, enten lyse eller mørke. Og de skal forsvinne etter svangerskapet.. Men ikke napp eller barber, nei!

Skrevet

hos meg er de ikke en plage sånn sett, lar de bare være der jeg. er bare jeg som ser de sikkert.. håper bare det ikke blir mere hehe

Skrevet

Jeg har fått masse "ståpels" på magen jeg også. Helt lyse da, så det gjør ingenting. Hadde det sist også, og det forsvant etter jeg hadde født. Har fått den streken ogs, ikke hår da men den mørke streken ned fra navlen. Syns det er litt koselig jeg, men det er klart at hadde det vært mørkt og mye ville jeg ikke vært glad jeg heller.... :)

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har møkt hår, så da har jeg altså fått mørke hår på magen også. Ser ikke så veldig pent ut. Har det rundt navlen + en strek fra navlen og nedover.

Min mann sier det ikke gjør noe, så da tenker jeg ikke på det.

Tror ikke jeg bryr meg til sommeren heller, da blir de sikkert bleket av solen. Vi gravide er jo bare sjarmerende med alle våre saker og ting som skjer med oss :o)

Skrevet

Har fått hår på magen jeg også.. Sort hår spes. rundt navlen og over, i en strek.. Lite koselig, men trøster meg med at det forhåpentligvis kommer til å gå bort etter fødselen.. :o)

Skrevet

har fått nesten som tynne "dunhår" på magen...og ett helt svart som dukker opp samme plassen hele tia.merkeli:-)18+3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...