Gå til innhold

min fødselshistorie:-)


mamman til Henrik & Kristoffer

Anbefalte innlegg

Skrevet

endelig kom lille nurket vårt...12 dager over tiden..

Vi var på overtidskontroll forrige onsdag og da fikk jeg beskjed om at vi skulle bli satt igang på fredag.Men legen strippa meg,men fikk beskjed om at det ikke kom til å skje noe for jeg var ikke moden nok enda.

Vi dro hjem og kvelden kom og brått begynte jeg å merke noe var på gang,men tenkte ikke mere over det.

Da jeg gikk å la meg klokka 2230 var det 12 min mellom riene og jeg sovnet.klokka 0130 våkna jeg og ringte til sykehuset.Da var det 7 min mellom riene.

0230 var jeg på sykehuset og 0437 var lillegutt ute..

En helt perfekt fødsel..klarte tom å puste meg gjennom riene denne gangen..:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye med den lille ;-) flott fødsel, håper den neste min og blir slik...

Skrevet

Så deilig at du har hatt en perfekt fødsel! Gratulerer så masse med godt utført arbeid og en liten gutt!! :)

Skrevet

Veldig greit! Grattis såå mye=)

Skrevet

Gratulerer masse med gutten! :)

Skrevet

Gratulerer såååå mye, kos deg masse med barseltiden og tiden fremover =)

 

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...