monkri mamma til 4 Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 tror j hadde en SA i dag tidlig da j dusje. d kom en klump. ringte sykehuset og dem ville ikke ta i mot meg... typisk... får ringe fast legen i mårra tidlig... offer skulle d skje??.... deprimert nå ja...
VinterSol+2 Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 bare en klump, ikke noe mer? da er det bare en gammel koagul, og ikke noe å bekymre seg over. hvor langt på vei er du?
Lillevenn33 Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Stoooor klem til deg. Vet hvordan det er desverre...
monkri mamma til 4 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2009 hva er en koagul? har drevi med små blødninger i 1 mnd. kom en rød klump da j dusja i går. da stoppa d å blø. nå små blør j igjen. skal til legen 10.15, så da får j høre.
monkri mamma til 4 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2009 glemte å svare på hvor langt på vei j er. er ca 10 uker
Gjest Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Du har nok ikke mistet hvis det bare blør litt og kom en klump, du hadde nok hatt mye smerter. Hvis spiren kom ut i uke 10 ville du sett fosteret. Jeg har også blødd ca 1 gang uka dette svangerskapet og i uke 10 fikk jeg en stor blødning med mange store klumper utover hele dagen. En koagul er koagulert blod. Noen av klumpene som kom ut var like store som håndflaten min. Jeg var og sikker på at jeg mistet men spiren hadde det bare fint. Jeg er nå 12+6 og har ikke blødd siden. Lykke til hos legen og krev å få komme på tidlig ul!!
VinterSol+2 Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 dersom du har blødd litt i dette svangerskapet, så er nok det svaret på koagulen*nikke* husk at du har mange kringler og kroker oppi der, hvor blodet kan gjemme seg. men det størkner etterhvert, og blir til klumper. en spontanabort er nesten alltid i kombinasjon med sterke smerter. når jeg mistet så hadde jeg ikke sterke smerter, men ikke blødninger heller, fordi barnet døde i magen min. mens med prinsessa mi, som er halvannet nå, så blødde jeg masse. både fossblødde OG hadde store koaguler. lykke til hos legen. fortsett å ta folaten og omega3 du!
monkri mamma til 4 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2009 tror dere har rett j. legen sa d samme som dere. skal til ultralyd i dag 12.50.. da får vi se da. tusen takk for oppmuntring og at dere gir meg håp.skal gi beskjed åssen d gikk på ultralyden j. tusen takk at dere ville svare meg. er så kjedelig og ikke kan prate med noen. gubben kjønner seg ikke på sånt og d er typisk gutter.
heisim Skrevet 12. februar 2009 #9 Skrevet 12. februar 2009 Må bare si at jeg hadde vært like bekymra. Håper virkelig det stemmer med at det bare er koagulert blod. Masse, masse lykke til.
monkri mamma til 4 Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 12. februar 2009 da har j vært på ultralyd og den var død. var ikke noe hjerte som slo. skal rese på sykehuset nå og ta utskrapning. ble en knekk til, men j prøver igjen. j gir meg ikke så lett. trøster meg med d at d var noe feil med den.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 12. februar 2009 #11 Skrevet 12. februar 2009 Huff jeg eier ikke ord jeg monkri, ble skikkelig lei meg for deg. Beundrer motet ditt alikevel, det skal du virkelig ha. Vi er her for deg om du trenger å prate !
mymy Skrevet 12. februar 2009 #12 Skrevet 12. februar 2009 Det var veldig leit! Vet hvordan du har det nå. Har selv mistet i MA to ganger. Håper du snart blir gravid igjen!
MW** Skrevet 12. februar 2009 #13 Skrevet 12. februar 2009 dette var veldig trist monkri. Håper utskrapningen går bra. klem
mammaigjen!! Skrevet 12. februar 2009 #14 Skrevet 12. februar 2009 Det var trist Monkri. Var gjennom det samme som deg i høst. Lykke til videre da, og ikke gi opp!
VinterSol+2 Skrevet 12. februar 2009 #15 Skrevet 12. februar 2009 uff, det var leit! håper du klarer dagene fremover nå, og at en ny spire sitter raskt!
monkri mamma til 4 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #16 Skrevet 13. februar 2009 hei. da er j hemat igjen. begynte å grine med engang da j våkna av narkosen. knakk fulstendig sammen. ellers i fin form, men sliten. litt deprimert, men d går sikkert over. har ikke begynt å blø enda og d synes j er litt rart.
Moniq_79 Skrevet 13. februar 2009 #17 Skrevet 13. februar 2009 Så utrolig leit!! sender deg en stoor klem og masse lykke til fremover, ta vare på deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå