Gå til innhold

noen som kan se her litt..ang feber..

Anbefalte innlegg

Skrevet

guttebassen på 2.5 kom og ville sitte på fanget-etter en morsom ettermiddagsøkt ute i snøen... har vært i form, spiste godt med middag.

var nå varm, slapp og trøtt-tok tempen..38.5

"problemet" er morgendagen..jeg har fått innvilget kursdag, noe jobben min legger en del penger i. mammen min er ikke hjemme.. ingen andre til å hjelpe heller.

er lille syk i morgen, blir jeg selvsagt hjemme..men OM tempen tilsier at han er frisk, kan han da dra i bhg? virker ikke særlig syk, altså - bare varm...men er sekvsagt ikke interseert i å smitte andre barn..

38.5 nå KAN jo bety 37 i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre formen hans blir dårligere i løpet kvelden før han legger seg, ville jeg ikke tolket det som sykdomsfeber, bare "oppkavet og trøtt". Er tempen ok i morgen og formen like så hadde jeg sendt i bhg.

Skrevet

litt sånn jeg håper og tenker også. Takk for svar - og lykke til med nær forestående fødsel.. Guttebabiser er herlige:-)

Skrevet

Hadde sett det an til i morgen, men hvis han har f eks 37,7 i morgen hadde jeg hatt han hjemme.

Kan ikke mannen din da?

Skrevet

haha, går litt fort noen ganger:-) Mannen er stucked på Geilo...

Ellers hadde han trådd te...

Ser an, temper før vi legger oss..Liker dårlig å sende han fra meg uansett nå, men er han feberfri ikveld, tror jeg jeg tøffer meg og leker ikke så god mor..

Skrevet

He he, ja det går nok fint. De ringer deg nok hvis det er noe :-)

Jeg trodde først du mente moren din, for jeg omtaler ofte mine foreldre som "mammen" og "pappen" ;-)

He he, NM i rare dialekter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...