Gjest Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 guttebassen på 2.5 kom og ville sitte på fanget-etter en morsom ettermiddagsøkt ute i snøen... har vært i form, spiste godt med middag. var nå varm, slapp og trøtt-tok tempen..38.5 "problemet" er morgendagen..jeg har fått innvilget kursdag, noe jobben min legger en del penger i. mammen min er ikke hjemme.. ingen andre til å hjelpe heller. er lille syk i morgen, blir jeg selvsagt hjemme..men OM tempen tilsier at han er frisk, kan han da dra i bhg? virker ikke særlig syk, altså - bare varm...men er sekvsagt ikke interseert i å smitte andre barn.. 38.5 nå KAN jo bety 37 i morgen?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Med mindre formen hans blir dårligere i løpet kvelden før han legger seg, ville jeg ikke tolket det som sykdomsfeber, bare "oppkavet og trøtt". Er tempen ok i morgen og formen like så hadde jeg sendt i bhg.
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 litt sånn jeg håper og tenker også. Takk for svar - og lykke til med nær forestående fødsel.. Guttebabiser er herlige:-)
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Hadde sett det an til i morgen, men hvis han har f eks 37,7 i morgen hadde jeg hatt han hjemme. Kan ikke mannen din da?
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 haha, går litt fort noen ganger:-) Mannen er stucked på Geilo... Ellers hadde han trådd te... Ser an, temper før vi legger oss..Liker dårlig å sende han fra meg uansett nå, men er han feberfri ikveld, tror jeg jeg tøffer meg og leker ikke så god mor..
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 He he, ja det går nok fint. De ringer deg nok hvis det er noe :-) Jeg trodde først du mente moren din, for jeg omtaler ofte mine foreldre som "mammen" og "pappen" ;-) He he, NM i rare dialekter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå