Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 har blokkert meg på msn og skype Jaja tar hintet jeg og gidder ikke prøve på å holde et godt forhold til henne mer. Nå har jeg snakket med henne en gang på msn og 2 ganger på skype,i løpet av 4 år så er ikke akkurat at jeg plager ho da. Jeg pleier å sende en epost med bilder en gang i mnd ca. og skrive litt om jentene. Gjør dette for svigerfar blir så glad for det, men hører aldri noe fra henne ikke så mye som takk. De har samme epostadresse og sist gang når jeg spurte om han hadde fått bildene av barna sa han nei, så etterpå sier han at han fant den i søppel. Hun hadde altså sletta den. Sa ingenting jeg, er liksom ikke noe man kan si om det da. Men dagen etter fikk jeg en epost fra han på en annen epost adresse og spørsmål om jeg ikke kunne sende de dit istede. Gjør meg ingenting at ho ikke liker meg men er fryktelig trist at ho ikke vil ha med barnebarna og gjøre. Det sårer jo sønnen hennes og mannen hennes.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Dette er jo rett og slett trist... Og det verste er jo at hun "snyter" mannen sin for bilder og oppdateringer om jentene... Fatter ikke at folk kan oppføre seg sånn...Godt svigerfar har tilgang på en annen mailadresse da i det minste. Men leit når jentene blir større, blir vel ikke akkurat noen premiefarmor:(
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Heldigvis så bor de i et annet land og vi kan kan rett og slett bruke det over ungne når de blir større, at ja vi ser ikke farmor og farfar men det er for de bor jo så langt borte. Så slipper de ihvertfall merke det så tydelig. Spesielt med at når de får søskenbarn så vet jeg at det blir helt andeledes, for hennes andre barn er hennes store favoritt. Merkes kjempegodt desverre. Og sårer min mann noe veldig. Det er bare et år mellom de to søskene og når jeg hører historer fra barndommen deres får jeg helt vondt av min mann. Tenker på den stakkars lille gutten som aldri kunne gjøre noe bra nok for moren. :-( Heldigvis har ho ikke klart å ødelegge vennskapet mellom søskene med oppførselen sin. Mye fordi minste ikke er liker at moren holder på sånn heller og faktisk stiller opp for broren og har tatt litt avstand til moren. Men jeg syntes faktisk at det er mest trist at deres far ikke tør si ifra til moren og si henne imot. (han sluttet og drikke fordi når han hadde alkohol innabors sa han fra om hva han mente og det ble masse krangling og bråk i lang tid fra henne.) Regner med at før han tør å motsi henne får han ikke sett barna på annet en bilder og små videosnutter.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Så demonstrativt å blokkere deg ute! Likevel tar du det tydeligvis kjempebra. Så flink du er! Svigermor og jeg fortsetter vårt spill for galleriet. Begge vet at vi hater hverandre, men vi later liksom som ingenting. Det er veldig slitsomt. Jeg har mest lyst til å bare erklære at vi tydeligvis ikke kommer så godt overens, men da blir det så vanskelig logistisk sett.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Er du 110% sikker på at det ikke er noe som har skjedd med PC`n hennes, som hun ikke kan noe for?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Jeg må si en ting her: mamma er en amøbe når det gjelder datamaskiner. Hun aner ikke hvordan man sender en email enda, og klarer ikke å skjønne hvordan hun finner bilder, og jeg vet at det havner bilder av barna mine hist og pist i hennes laptop. Hun er over 60, og har hatt laptop ei stund, men hun er rett og slett ingen datafreak, og blir det nok heller aldri. Hun er ikke noen nerd, nei. Rett og slett litt datatilbakestående. Kan svigermoren din være en sånn type? Litt dum med data, rett og slett? Mamma klarer å ta imot mail, men hun klarer ikke å sende mail. Hun vet ikke hva hennes egen emailadresse er engang!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 Sånn at jeg blir blokkert fra flere forskjellige messengers? Skulle vært litt av en spesiel feil. :-) Hadde det bare vært en av dem så kunne jeg anta at hun bare hadde kommet borti knappen så jeg ble blokkert men på flere av dem er vel veldig lite sansynelig. Desutten jobber hun med data og har nylig tatt mer utdannelse innen dette så hun har ingen problemer å styre på data maskinen for å si det slik. Er mer til historien for å si det sånn, ja ikke med blokkeringa da, for hva som er grunnen til det vet jeg ikke, og ikke bryr jeg meg heller. Men at hun ikke liker meg er helt klart her om dagen fortalte hun mannen min at jeg bare var med han for pengene hans....... Jeg lo godt når han fortalte det ja, vi har vært sammen i 5 år, i to av disse har han ikke hatt intekt og jeg har betalt absolutt allt. Og i de tre andre årene har jeg hatt betydelig større inntekt en han. Hun har jo tideligere bedt han om å forlate meg og unga og ikke se seg tilbake hva skal han med oss....... Og at vi har gjeld er helt og holdent min feil fordi jeg bruker allt for mye penger. Snakk om å skjemme bort ungne hele tiden. Halvparten av vår gjeld er hans studielån, 25% av gjelden hadde jeg fra før vi møttes og resterende 25% er gjeld som har kommet etter vi ble sammen og som vi har vært enige om. Barna våre har massevis av klær. Vi er nemmelig super heldige som arver fra flere. Leker har de også mye av men det er hovedsakelig gaver og arving av barn som har vokst fra. De får fra oss til jul og bursdag. Jeg som styrer økonomien og vi kjøper minst mulig til oss selv og ingenting unødvendig. Slik at vi kan betale ned mest mulig på gjeld. Betaler mer en vi må hver mnd og sparer litt. Så beskyldningene hennes har ingenting med virkeligheten å gjøre. Ja så er veldig liten tvil om at ho ikke har gjort det med vilje..... Jeg bryr meg lite om det nå, såra meg en del til å begynne med men har kommet over det i løpet av årene. Men det sårer jo mannen min.Han skjønner ikke hvorfor hun holder på slik. Når hun begynner med tullpratet blir han sint og legger på. Han har sagt fra at han ikke vil høre sånt. Men går visst ikke inn.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2009 #8 Skrevet 26. februar 2009 som jeg svarte til hun over, min svigermor har utdannelse og jobber med data.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Dere liker vel ikke hverandre,da. Det skinner jo tydelig igjennom. Stakkars barnebarn.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #10 Skrevet 6. mars 2009 Jeg pleide å like henne veldig godt før allt dette begynte. Når hun ikke vil ha noe med barnebarna er det jo sårende, ikke for min del men for deres. De er små og har aldri gjort noe galt. Så nei jeg liker henne ikke lenger, er litt vanskelig å gjøre det nå. Men samtidig bryr jeg meg lite.Går ikke rundt og er sint eller året lengre, bare aksepterer at det er sånn egentlig. Tenker at det nok er mye bedre med en svigermor som ikke liker meg som derfor holder avstand. Spesielt når jeg leser andres innlegg her inne. Altså det beste ville vært at svigermor og jeg kom overens, men sånn er det jo bare ikke. Jeg vet ikke hvorfor hun ikke liker meg siden hun ikke vil snakke om det, men det er nå bare sånn og jeg kan leve med det. Syntes synd på barna mine som ikke får besteforeldre, men de vil nok ikke savne det siden de ikke har hatt noe med de å gjøre. den elsdte ahr sett besteforeldrene to ganger men var baby da så husker ingenting av det. Vi har invitert dem på besøk flere ganger og sagt at de alltid er velkommen. Og jeg håper at min svigerfar en dag tar mot til seg og kommer på besøk selv om min svigermor ikke vil. Men en så lenge er han for redd for at det skal bli surt på hjemmebane om han reiser for å se barnebarna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå