*SmurfeMamma* Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 har blødd og spottet om hverandre i 11 dager nå... hatt noen dager med opphold... fikk endelig en UL i dag:) der så hun kun en plommesekk (er det det heter, den svarte prikken) den var iallefall 2mm, og det tilsvarte 5 uker sa hun... jeg trodde selv jeg var 6+5 i dag... jeg må tilbake til mandag og se om denne sorte prikken har blitt større, hun sa den burde være på ca 4mm til mandag. er den ikke det har jeg mest sansynelig hatt en SA....:( men hun trodde at dette mest sansynelig ville gå bra, siden jeg ikke hadde blødd mye, eller fått noe trusa, jeg har nemlig bare hatt blod/brun utflod når jeg har vært på do.....
EnNySpire:) Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Hei Lilleknøtt:)Så bra at du fikk UL... Krysser fingre og tær på at det har gått bra:) Jeg hadde en blødning selv i uke 6 og den varte i nesten 3 dager...Jeg var sikker så at jeg mistet, men det gikk bra:)Jeg er 12+2 i dag... Lykke til:) Jeg tror det går bra, jeg:) Kleem
*SmurfeMamma* Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 tusen takk tornerose:) håper du har rett, jeg krysser alt jeg har jeg nå, for at dette skal gå den rette veien:) jeg vil så gjerne ha oktober barn.
VinterSol+2 Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 sånn var det med min første ul i første svangerskap også. og jeg hadde blødd. masse! men nå står hun her ved siden av meg og spiser kveldsgrøten sin, og blir to år i juni. så ikke gi opp håpet du. er vanskelig å se noe på ul så tidlig. derfor de er litt forsiktige med å gi ul så tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå