Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har såå vondt i bihulene!!! Tok to paracet halv tre i dag, og nå er smertene tilbake for fullt igjen..... Det varte ikke lenge!! Trengs visst flere piller her....eller flere omganger med piller....
Snabeltann Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 jeg hadde heftig influensa med første mann i magen. fikk beskjed om å ta to paracet maks fire ganger om dagen. ikke mer enn i fem dager.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 Okey..takk for svar! Jeg har så vondt nå at tårene triller! Tok to paracet istad og venter på at de skal virke.....
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2009 Jo, men det blir for lite.... Derfor lurer på om jeg kanskje kan ta litt mer....
3b@rnsmor-30* Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 ok. står jo 1-2 tabletter 3 ganger i døgnet.. hun over her sa 4 ganger i døgnet.. men jeg tror nå uansett jeg ville sjekket med fastlege eller legevakta jeg... jeg synes ting stiller seg litt anderledes om man er gravid jeg da..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2009 Jeg er ikke gravid..eller jeg vet ikke om jeg er det..er 8 dpo i dag..
meg & to små vampyrer Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Åååå, du er kanskje gravid:) håpe håpe:) Fælt med bihulebetennelse da. God bedring.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. februar 2009 Takk for det lille vampyr Hvordan er formen din??
meg & to små vampyrer Skrevet 11. februar 2009 #10 Skrevet 11. februar 2009 Formen er grei nå. Bare sliten akkurat i dag. Ikke hatt noe særlig med blodtrykksfall av den kraftige sorten de to siste dagene:) Du kan forresten ta maksdosen med paracet vel? 3 x 2 paracet i døgnet bør vel gå bra?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 11. februar 2009 Huff..ikke greit med blodtrykksfall.. Får håpe det gir seg.. Men, bra du føler det ok i dag da Blir for lite med 3x2...jeg tok to for tre timer siden eller noe..og nå kommer smertene tilbake igjen.. De virker bare i 2-3 timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå