Gå til innhold

Hvor mange paracet er greit iløpet av en dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har såå vondt i bihulene!!! Tok to paracet halv tre i dag, og nå er smertene tilbake for fullt igjen..... Det varte ikke lenge!! Trengs visst flere piller her....eller flere omganger med piller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde heftig influensa med første mann i magen. fikk beskjed om å ta to paracet maks fire ganger om dagen. ikke mer enn i fem dager.

Skrevet

Okey..takk for svar! Jeg har så vondt nå at tårene triller! Tok to paracet istad og venter på at de skal virke.....

Skrevet

Jo, men det blir for lite.... Derfor lurer på om jeg kanskje kan ta litt mer....

Skrevet

ok.

står jo 1-2 tabletter 3 ganger i døgnet.. hun over her sa 4 ganger i døgnet..

men jeg tror nå uansett jeg ville sjekket med fastlege eller legevakta jeg... jeg synes ting stiller seg litt anderledes om man er gravid jeg da..

Skrevet

Jeg er ikke gravid..eller jeg vet ikke om jeg er det..er 8 dpo i dag..

Skrevet

Åååå, du er kanskje gravid:) håpe håpe:)

Fælt med bihulebetennelse da. God bedring.

Skrevet

Takk for det lille vampyr :) Hvordan er formen din??

Skrevet

Formen er grei nå. Bare sliten akkurat i dag. Ikke hatt noe særlig med blodtrykksfall av den kraftige sorten de to siste dagene:)

Du kan forresten ta maksdosen med paracet vel? 3 x 2 paracet i døgnet bør vel gå bra?

Skrevet

Huff..ikke greit med blodtrykksfall.. Får håpe det gir seg.. Men, bra du føler det ok i dag da :)

Blir for lite med 3x2...jeg tok to for tre timer siden eller noe..og nå kommer smertene tilbake igjen.. De virker bare i 2-3 timer :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...