Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Ikke kunne han komme i barnedåpen til sitt første barnebarn (grunnet ett vondt kne, og at minste jenta hans på 10mnd hater å kjøre bil (biltur på 7timer)) Men å kjøre til Danmark på familieferie med sin nye familie er helt greit!!!! Og ikke ringer han å hører hvordan det går med barnebarnet hans heller. Blir så forbanna.....
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Og? Skal dere ha det på hjemstedet deres og han bor et annet sted?om de bor på østlandet så er det faktisk ikke så langt til danmark.. Forstår veldig godt at han ikke vil kjøre i 7timer med et dårlig kne. Å reise til danmark blir noe helt annet:)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Hvor mange små barn har de forresten? Er jo veldig stress å kjøre med så små barn..
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 han har ei kone som kunne kjørt. Eller han kunne tatt toget. Hadde forstått om ikke ungene ble med, men samboeren min ville gjerne ha faren der. Hadde hatt villet, hadde han dukket opp. Men han er ikke så int i livet hennes uansett! HI
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Men hva med svigermor? regner med at de ikke er sammen lenger? Er det mange fra hans (svigerfars familie) som kommer? Kan jo være en sammenheng med alt som du har nevnt her+ det jeg nevnte:) Å ha et vondt kne, kan stoppe alt! Jeg har en onkel som ikke greier å gå opp trappen engang nesten pga en kneoperasjon. Han hadde ikke greid å kjøre/sitte på/ eller sitte stille i et tog i 7 timer. Tror ikke dere skal ta det så personlig faktisk.
KaMa Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Så skuff.. Her var det jo ingen svingerfar, bare en svigerfar med leif. :-(
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #7 Skrevet 11. februar 2009 Helt enig med deg HI. Svigerfar bør virkelig stille opp på en slik viktig da, han kunne ha reist alene uten barna hvis han virkelig ønsket å komme. Kunne ha bestilt seg en billig flytur også. Nei, dette var en dårlig unnskyldning fra svigers. Min svigers bor i Tromsø og vi i Vestfold. Svigerfar kom selvfølgelig i våre barns dåp, og forventer også at han kommer til vår neste datters dåp.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Svingerfar er jo morsomt det da;) ekke alle som har en svingendessvigerfar:P Men anyway, så kan jeg se saken fra begges stå sted. Kan jo være økonomien som spiller inn en rolle her oxo, de måtte nok sikkert bo på hotell oxo, er jo ikke akkurat gratis det heller.. nei..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #9 Skrevet 12. februar 2009 Ja det var det vi også sa. Han kunne fått billig hotellrom av venninnen min som jobba på et hotell. Og han viste fra den dagen hun ble født at vi skulle ha barnedåp langt unna. Hadde han virkelig villet komme så hadde han kommet. Og ikke gi lyd fra seg etter dåpen å syns jeg er dårlig gjort. HI
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #10 Skrevet 12. februar 2009 Jajaja....Så var det en skrive feil da...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #11 Skrevet 12. februar 2009 Hva er det som er så viktig med disse dåpene at dere tror alle skal stille opp på det å bruke masse penger? Det er kun viktig for dere og ungen at den skal bli døpt i den kristne tro. Eller kanskje dere er hyklere og kun døper for å få gaver og gjester. Ser det er veldig mange som gjør det. Og det ville kanskje svigerfar ikke være med på. Uansett om han både er skadet og har liten unge forstår jeg at han ikke ville komme,
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #12 Skrevet 12. februar 2009 Det hadde ikke kostet han mye i det hele tatt!! Å det er ikke pengene og gavene det er snakk om! Men å ta del i det som var en viktig dag for jenta vår! Vi stilte opp når han hadde barnedåp til tross for at det er langt å kjøre osv. Ikke har vi verdens beste råd heller. Slikt kan man planlegge og prioritere, noe han ikke gadd. Å ikke orke å ta del i sitt barnebarns liv er utrolig trist. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå