♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Har lagt ut to eks på brudebuketter jeg kunne tenkt meg, men er SÅ usikker...(ligger på profilen min) Hvilken er finest synes dere?
*Rutletutt* Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Det kommer jo litt an på kjolen din, hva som vil passe best - men sånn generelt er jeg mest fan av runde buketter. Syns sånne henge-buketter blir litt for kjedelige... Den runde du hadde bilde av var veldig flott - litt annerledes, fresh og romantisk på en gang:o) Tror nok den vil passe de fleste kjoler også. Den henge-buketten vil nok passe best til en kjole med stort skjørt. Etter min mening blir den for voldsom dersom kjolen er smal i fasongen.
marsbaby:-) Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Oj, den avlange var KJEMPELEKKER! Ser dere skal ha samme fargene som vi skal ha i vårt bryllup. Men jeg skal ha lilla i kjolen også så da må jeg nok gå for en litt enklere bukett...men den var seriøst veldig vakker:-)
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2009 Har en lang Agapekjole, med langt slep. Ivory farge og halterneck. Ikke mye mønster eller lignende på kjolen. Fargene i bryllupet er hvit,lilla og sølv!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 da blir den siste buketten penest..
♥ McQueen♥ Skrevet 12. februar 2009 #7 Skrevet 12. februar 2009 Samme farger som vi skal ha i vårt bryllup. Jeg likte best den første buketten. Var kjempe stilig, og litt utenom det vanlige som jeg synes blir litt kjedelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå