Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal på UL på fredag, stått på sprøyter i nesten 1 uke da. hvis alt er som forventet, når kan jeg vente at det blit uttak? og hvor lang tid i forkant bør mannen spare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk beskjed om 2-5 dager før egguthentingen.

Skrevet

Og jeg tok ut egg 13 dager etter jeg startet på strøytene. Kommer an på størrelsen på foliklene. de skal være 18-20 mm. Fikk beskjed om at de vokser ca 1 1/2 mm pr dag. Da hadde jeg en dose på 112,5 i sprøytene.

Skrevet

Han bør ha sædavgang 4-7 dager før befruktning ;-) Var det vi fikk beskjed om fra Riksen i alle fall.

Skrevet

Må bare komentere dette. Ser det er mange som lurer på dette og det er vanlig at mannen skal "spare" seg i min 2 og max 5 dager. Men når det er sagt så har vi også opplevd at den prøven som ble levert etter sparing var så dårlig at mannen måtte til pers bare litt over en halvtime etter første prøve var tatt. Denne prøven var mye bedre, spurte da om dette med sparing og da sa de at det hadde ingenting å si. Vi har ICSI så mengden har ikke så mye å si for oss og det er den som utgjør forskjellen om man sparer eller ei. Sparer du blir det mer sæd, men ikke nødvendigvis bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...