Gå til innhold

Kløe på brystene, andre som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klødd konstant på brystvortene spesilet på høyre side i 2 dager nå er dette normalt?

Det er skikkelig ubehagelig, og jeg er jo kjempe øm fordi jeg bare må klø.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.... har kløe og har hatt kløe.. kan være noke du er følsom for.. kan være svangerskapsløe og kan vær sopp..

Skrevet

kan også bare komme av at de vokser og huden som strekker seg

Skrevet

jaaaa!! Klør meg igjel, men ikke på vortene, men på puppene generelt...

Skrevet

Åja, jeg klør meg i hjel jeg også!!! Men det kommer og går... Er ikke hver dag. Det er skikkelig plagsomt!

Skrevet

Husker jeg klødde fælt ei uke eller to i forrige svangerskap. Brystvortene blir jo mørkere i svangerskapet, men i andre trimester flassa fargen på brystvortene av, og gikk i løpet av et par uker tilbake til normal farge igjen, og da klødde det på hele puppen. Kan det være det som skjer hos dere?

Skrevet

Tror det er helt normalt. Klødde som en gal på brystvortene og rundt et par ukers tid. Det hjalp å smøre dem med fuktighetskrem.

Skrevet

JAAA! Det er ikke hver dag hos meg heller, men i perioder! Klør og klør og klør. og det er så vanskelig å klø på puppen, for det er fort gjort å klø hull på brystvortene, og så er d liksom litt vanskelig å lokalisere kløen. Klør jeg meg ett sted så klør d fortsatt et annet sted og egentlig ikke der jeg klør meg. hehe. vanskelig å forklare. blir helt gal når jeg får d om kvelden/natta! Men jeg klør også på ryggen og leggene. Kanskje d er svangerskapskløe? jeg er også allergisk mot mye da, så d kan være d, var litt sånn før graviditeten også.

Skrevet

Det klør her også, men jeg tror det er fordi de er tørre, jeg kan av og til se at de flasser av!Jeg smører på med hvit vaselin på selve brystvoretne morgen og kveld, og det funker veeeldig bra...Ellers så klør jeg på magen og puppene generelt, så smører meg ofte, da med vanlig body lotion:)

Men hva kommer svangerskapskløe av?Kan man gjøre noe for å bli kvitt det?

Skrevet

Det er ikke svangerskapskløe hvis man har kløe på kroppen og så tidlig...det er hormonene som gjør dette. Og det kan være leververdiene men d er nokså sjeldent. dere som bruke lotion..ingen vits...det hjelper ikke...bruk kremer...krem er noe annet enn lotion... ..helst noe fete kremer ...da jeg hadde dette forsvant d etter men mnd med konstant påsmøring to -tre ganger for dag.

Skrevet

Takk for mange svar, jeg ser jeg ikke er alene om problemet selv om det er trist for dere også.....

Idag er det faktisk mye bedre, men hvem vet plutselig er tilbake som jeg leser har skjedd med noen av dere.

Jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet og med krem :o)

Skrevet

Ja, her klør det og klør det.. På hele puppen. Dette kommer nok av at de vokser tror jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...