lillepluto Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 jeg sliter med å vite forskjellen på rier og kynnere? hvordan vet man dette? og når bør en kontakte sykehus. Ble strippet i dag i 12-tiden. jeg var moden og hadde ca 4 cm åpning. Nå er jeg i tvil om det er sterke kynnere eller rier jeg har? har hatt blodslim i hele dag og er i uke 39
Liten gutt i mars ! Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Blod slim tyder jo på at det er noe på gang. ring føden og hør.
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Rier er regelmessige og går ikke over ved bevegelse. Rier er også vonde!! ca 5 min i mellom? etter hvor lang veindu har og om du er førstegangsfødene.Hvis det er noe er det bedre å kontakte fødeavdelingen en gang for mye ;-) Masse lykke til
lillepluto Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2009 hvor lenge skal rieren vare? finnes det noe svar på det? jeg er andregangsfødende, og har hatt ca 5-6 min mellomrom. men jeg er usikker på det er ekte eller falske ettersom jeg ble strippet i dag. har hørt man kan få falske rier av det....
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Ring og snakk med føden du.... de tar deg nok inn på en skjekk med ctg osv... ikke sitt hjemme og bekymre deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå