mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 I første svangerskap hadde jeg ikke plager før på slutten i svangerskapet han er nå 1 år. Nå med 2 mann har jeg smerter hver dag er i uke 13 ca. Skal til legen i mårå.... men ønsker ikke sykemelding! Har bekkenbelte men arbeider i helsevesenet og ønsker ikke andre skal se jeg sliter på jobb.... Har noen råd/smertelindring erfaringer??? tar i mot alt....
Underveis --> Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Jeg tror nok jeg ville lyttet til kroppen her altså. Det viktgste er nok å ikke løfte tungt. Det tærer fælt på bekkenet. Få henvisning til fysioterapi og få mannen til å ta mye husarbeid slik at du kan fungere på jobb. Ta 50% eller annen prosent, f.eks. Da kan du hvile innimellom.
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2009 Går hjemme med en 1 åring på dagtid, arbeider 50% kveld i hjemmetjenesten. Har søkt barnehage men får ikke svar før i april...
Underveis --> Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Jeg ville nok tenkt på helsa først altså. Husk at bekkenløsning kan gi deg plager også etter fødsel. Enkelte kommer seg aldri helt. Særlig om du ikke passer på nå. Få i alle fall henvisning til fysio eller annet. Det kan hjelpe masse!
Lea1977 Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Evt 50% sykemelding,soneterapi og energimassaje av en som vet hvordan man behandler gravide -En myk pølsepute(sånn reise/nakkestøttepute) men rett pølse ikke kurvet til å ha under magen på natten hvis du sover på siden. Helt nydelig :=) - Pute mellom bena på natten - Gå kortere steg og beveg bena samlet - Soneterapi(2 behandlinger og jeg gikk fra å ikke klare noen ting til å jobbe 100%) Det var som å være i helvete men så å bli sendt til himmelen :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå