prekæs Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Jeg mener av totalt unødvendige ting, uten nytteverdi? Og kom ikke med den at man trenger spill for å utvikle seg. Tidenes teiteste unnskyldning for å skaffe seg underholdning. Min liste blir lang...veldig lang og tipper den er slik hos de fleste. Men ungene skal bare ha ting de trenger. Hmm. Meninger?
☆Anonymia☆ Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Man har MYE som man kan klare seg uten.... Skal man sitte å ramse opp blir lista MEGET lang ja..=)
lÅktiHaUDe Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 ojjj trenger vel stort sett ingenting.. kan jo lage mye ut av det man finner ute.. så blir altfor mye om jeg skal begynne å ramse opp her..
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Hehe...kjenner meg igjen. Har haugevis med ting som er "kjekt å ha"...men strengt tatt ting man klarer seg ute... Utrolig hva mannfolket, ungene og faktisk jeg selv "trenger" :-)))
Silje og Vaniljebollene Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Det aller meste faktisk... Har sluttet å kjøpe ting som jeg ikke absolutt trenger, men det flyter over av unødvendige ting som jeg hadde fra før.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 En stor tv + surround anlegg som blir brukt få timer i uka. Ellers har vi ikke unødvenige ting her;) Eller, trenger kanskje ikke 70 par sokker, men greit å ha når en er på steder uten vaskemulighetet;)
prekæs Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2009 Hehe. Sist gang jeg kjøpte meg en kjole var jeg overbevist om at jeg trengte den. Det sa jeg også i fra...både hjemme og i butikken. Det samme med skoene som var perfekte til:)
Piri Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 ergometersykkel marsvin kanin eggkoker espressomaskin varmelaken en kjempediger tøytiger canal + jobben min(?)
Gjest -<<- Skrevet 11. februar 2009 #9 Skrevet 11. februar 2009 Det aller meste en gjennomsnittlig nordmann eier, kunne vi fint klart oss uten. Det gjelder barn like mye som voksne.
OsloMor Skrevet 11. februar 2009 #10 Skrevet 11. februar 2009 Veldig mye klær og endel kroppsprodukter, må innrømme jeg muligens har et overforbruk i den retningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå