Gå til innhold

Hva har du som du kunne klart deg uten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener av totalt unødvendige ting, uten nytteverdi? Og kom ikke med den at man trenger spill for å utvikle seg. Tidenes teiteste unnskyldning for å skaffe seg underholdning. Min liste blir lang...veldig lang og tipper den er slik hos de fleste. Men ungene skal bare ha ting de trenger. Hmm. Meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man har MYE som man kan klare seg uten....

Skal man sitte å ramse opp blir lista MEGET lang ja..=)

Skrevet

ojjj trenger vel stort sett ingenting.. kan jo lage mye ut av det man finner ute.. så blir altfor mye om jeg skal begynne å ramse opp her..

Skrevet

Hehe...kjenner meg igjen. Har haugevis med ting som er "kjekt å ha"...men strengt tatt ting man klarer seg ute... Utrolig hva mannfolket, ungene og faktisk jeg selv "trenger" :-)))

Skrevet

Det aller meste faktisk... Har sluttet å kjøpe ting som jeg ikke absolutt trenger, men det flyter over av unødvendige ting som jeg hadde fra før.

Skrevet

En stor tv + surround anlegg som blir brukt få timer i uka.

Ellers har vi ikke unødvenige ting her;)

Eller, trenger kanskje ikke 70 par sokker, men greit å ha når en er på steder uten vaskemulighetet;)

Skrevet

Hehe. Sist gang jeg kjøpte meg en kjole var jeg overbevist om at jeg trengte den. Det sa jeg også i fra...både hjemme og i butikken. Det samme med skoene som var perfekte til:)

Skrevet

ergometersykkel

marsvin

kanin

eggkoker

espressomaskin

varmelaken

en kjempediger tøytiger

canal +

jobben min(?)

Skrevet

Det aller meste en gjennomsnittlig nordmann eier, kunne vi fint klart oss uten. Det gjelder barn like mye som voksne.

Skrevet

Veldig mye klær og endel kroppsprodukter, må innrømme jeg muligens har et overforbruk i den retningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...