smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 til å gå over i 2 trimester. vekene har gått seint, men håper de går fortere framover =)
Pitty Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Grattis! Moro å komme over hit og være ferdig med første trimester som er så skummelt (det syntes jeg iallefall) Jeg er bare 15+4 så det er ikke så lenge siden jeg kom hit heller, men ukene 13 til nå har gått mye fortere, så forhåpentligvis gjør det det for deg også. Jeg bare venter på magen jeg nå, syns det tar laaaaaangt tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå