Bettybu Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Hadde det vært visst Sunnmøre lå i Oslo området nå!! Hehe... Mye verre vær her nå, enn da alle T-baner sluttet å gå lørdag kveld!!
Frøken Anonym Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 Nå er jeg opprinnelig vestlending, bosatt på østlandet, og det været vi hadde her i helgen, lørdag spesielt, var helt grusomt! Snøen frøs på ruta og viskerne, selv om jeg hadde full varme på frontruta. Det var glatt, hadde nesten ikke noe feste overhodet, og grå tåke + snøvær som gjorde at man så nesten ingenting. Jeg kan absolutt forstå at det var trøbbel denne dagen. Min mor klager også ofte over at de ikke tåler snø på østlandet, men slike snødager som vi får her innimellom har jeg ALDRI sett noe sted på vestlandet. Greit nok med vind og regn, der er østlendinger "pysete". Men når snøen kommer, og det blir kaos, så er det absolutt med god grunn! Vi har mange dårlige veier her også, men det er ofte opptil 10 ganger mer trafikk enn på mange av de mest trafikkerte veiene i utkants-vestnorge. Dvs. flere tullinger på veien, flere å ta hensyn til osv...
Gjest Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Hva er det med folk? Er det om å gjøre og ha verst vær? Hver landsdel har sine utfordringer, er det vanskelig for folk å akseptere? Jeg blir ikke provosert av at andre synes været er utfordrende til tider, jeg fatter ikke at andre blir det
Bettybu Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. februar 2009 DET var mye verre her i ettermiddag.. Sto 1 time og ventet på buss/busskø på Helsfyr omtrent akkurat da banene stoppet å gå lengre enn det... Det var ikke så ille da!! Jeg hadde med poden på 3 år, og bortsett fra køen så hadde vi det ok.. Hadde ikke frivillig gått på besøk om værtet hadde vært sånn som det var tidligere idag her!! Og glatt, ja uten skikkelige dekk så blir det det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå