Elskeråværemamma Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Tok en QR test i morges og fikk endelig en temmelig sterk teststrek!! Var faktisk helt sikker på at den skulle bli negativ siden jeg hadde gått to dager over ikm uten å få skikkelig sterk teststrek - kun skyggestreker!! Kikket på den da det var gått akkurat 5 min - og da var streken så sterk at det ikke er tvil )) Veeeeeldig glad idag!! Da blir det sannsynligvis oktoberbaby - noe som passer supert!! Igår ettermiddag ble digitaltest negativ - så det er godt håp for dere som har gått noen dager over ikm, men enda har testet negativt!!! Ønsker lykke til til alle her og drysser tonnevis med babystøv til ALLE!!!!!!!!!! ************************************ *********************************************************************************** ************************************************************************************* ************************************************************************************* ************************************************************************************* Tenker masse på dere som har strevd en stund!! Det er ikke så lett med denne ventetida!! Mer babystøv sendes til dere!! *************************** ********************************************************************************** ********************************************************************************* KLEM ))
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 GRATULERER!! Masse kjekke nyheter her inne i dag joooo!!! Blir i så godt humør!!!!
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 gratulerer kjempemasse!!!
Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Gratulerer så mye.Velkommen inn i oktober klubben
maipiken Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 å, så fint da. gratulerer! Håper du får et fint svangerskap :-)
Elskeråværemamma Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. februar 2009 Tusen takk alle sammen )) gleder meg veeldig til å få nr to!! Håper dere alle følger med inn på BIM snart!!! Stor klem ))
Lillypia Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Gratulerer så masse! Jeg blir også med i oktoberklubben;)
Tigerpote Skrevet 11. februar 2009 #10 Skrevet 11. februar 2009 Gratulerer så mye!:-) Åh, så bra. Da blir det 1. tri og oktoberbaby på deg også! Kos fra
Elskeråværemamma Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 11. februar 2009 Takk for det alle sammen )) har allerede hevet meg på 1. tri og håper jeg ser enda flere av dere også der inne snart!!! KLEM )))
hildri Skrevet 12. februar 2009 #12 Skrevet 12. februar 2009 Gratulerer så mye. Håper jeg kommer etter snart.
mamma til Armand & Even Skrevet 12. februar 2009 #13 Skrevet 12. februar 2009 åååå gratulerer så mye. testet negativ med digitaltest. ingen mens fotsatt og litt små kvalm. skal testet idag igjen.
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 12. februar 2009 #14 Skrevet 12. februar 2009 Hei GRATULERER!! Det var kjempebra! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå