Gå til innhold

da har jeg vært på ul :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde time kl 9, men fikk ikke komme inn før nærmere 11...

gyn. undersøkelsen så bra ut. hadde en lege og en medisinstudent så ble mye klemming på livmoren.

på skjermen så man ett lite foster som sprelte med armene og hjertet som dunket.

var så langt så jeg selv trodde.. eller jeg er 10 + 2 og hun sa bare at ja du er i uke 10. så må jo stemme ganske bra...

var betryggende å se småtten på skjermen... så nå kan jeg si det til litla på snart 4 år.. hun har vært spent nå lenge om mamma har baby i magen igjen :)

blødningen var helt ufarlig.. mange hadde det sa hun.. måtte bare ta det litt med ro :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer;-)

så godt at alt var i orden;-)

jeg har også en 05-jente som gleder seg til å bli storesøster..hun er overbevist om at det er en jente, og har bestemt et navn( som vi forøvrig ikke er enige i;-))

Skrevet

hehe ja fortalte det til henne idag etter bhg :) var ett jubelrop nesten også kom det : Mammaen min har baby i magen sin :)

så skjønn atte :)

ja det blir morsomt når hun kommer med sånne forslag... nå tror jeg at det bare må gå opp for henne :) hehe..

Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Kan tenke meg at det gjorde godt å få bekreftet at alt står bra til med den lille.... :)

Skrevet

ja det var kjempeherlig.. :)

tusen takk :) så da håper jeg spiren holder seg fast til september :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...