FraENtilTO Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Har fått hemorider, og det utvendige.. merka det i forgårs og i går og i daghar de vært ekstra vonde... natt ti i dag fikk eg nesten ikke sove pga at det svir og gjør vondt... var på apoteket og fikk en krem i dag (alcosal anal tror jeg den het) Er det noe annet eg kan gjøre? tips/kjerringråd? burde eg kontaktet legen ang dette???? kan eg ha fått det sånn plutselig pga at eg er forkjølt og hoster som om eg skulle ha røyka i 60 år og det føles ut som om at eg hoster ut den lille stakkars??? at presset er så stort nedentil? eller`??? Dette er jo helt forferdelig, opplevde ikkje det med førstemann... har 7 uker igjen til termin....
moi84 Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 hei. Jeg har også fått hemoroider,utvendige. j har brukt alcos anal littunder en uke men vet ikke helt om j synes den virker, finnes andre på resept og en kan visst få bedøvede salve. men j snakket med min mor som er sykepleier. hun fortalte at v graviditet får vi det pga det er trangt i bekken og at blodstrømmen blir satt i klem -derav hemoroidene,så da er vist tilstanden slik til etter fødselen,så hipp hurra for det! men er det veldig vondt er det iallfall greit å kunne smøre på smertelindrende eller hva? jeg har litt over 8 uker igejn,så vi er ganskelikt skjønner jeg.j skal iallfall nevne det for legen at jeg har fått dette og høre hva hun mner j kan gjøre annet enn å bruke dn salven som j gjør..lykke til=)
*spirekrok er Høygravid* Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Hmmm kan dere forklare hvordan disse ser ut? Jeg har fått noen hvite prikker som gjør vondt og svir:( men vet ikke om dette er hemorider????
molla81 Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 huff jeg og har det.. synes alcos anal funker, men det tar noen dager... man kan også legg på is-biter, det gjør at de krymper. det ser ut som rosiner eller små druer og er fyllt med blod og noen gang slim... er forbanna vondt..
Lille sprell Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Prøv Ac3 Comfort fra apoteket, reseptfri. Tror den hjalp meg på det verste, det roet seg i hvertfall betraktelig, så selv om de ikke er helt borte er det ikke vondt lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå