Gå til innhold

Når kommer graviditetssymptomene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM 21 februar. Kan man merke noe allerede, og hva er de mest vanlige symptomene når det er så tidlig..?

Prøver alt jeg kan for å kjenne etter.. lenge å vente:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten tenke dpo (days past ovulation, altså dager etter eggløsning). Det tar ca en uke fra eggløsning (ei uke før mens...ca.) til et evt. egg fester seg. Så før det e det "umulig" å kjenne noe egentlig....

Skrevet

Ok. Er 10 dager til jeg skal ha mens så da er det vel liten sannsynlighet for å kjenne noe enda...

Skrevet

Ja :)

Men må jo sies at dei aller fleste merke ingenting før mens uteblir.

Skrevet

Jeg krysser fingrene for at tante uteblir:)

Skrevet

Sist gang testet jeg positivt 4 dager før ikm. Og jeg ble mest sannsynlig befruktet senere enn det jeg trodde også. Og hvis det stemmer (utifra en tidlig ul) så testet jeg positivt ca en uke etter befruktning. Var også super kvalm og kastet opp hver morgen 2-3 dager før ikm.

Men jeg var nok veldig tidlig ute. Er ikke vanlig å kjenne noe før godt etter ikm:)

Skrevet

det symptomet jeg hadde sist jeg var gravid var egentlig bare at jeg ikke hadde noen symptomer. pleide alltid å ha super vonde menssmerter et par dager før mensen men denne gangen våkna jeg opp på ikm dagen uten en smerte:o) og jeg var gravid:o) hadde verken murringer, ømme pupper eller kvalme. alt det kom et par uker etterpå:o)

Skrevet

Hm..love godt for mine flate, bleike pupper som ikkje har begynt å strutte enda..haha!! Voksen som oftest ein størrelse før mens...men!! Ingenting til nåå!!

Skrevet

Åh, jeg har så lyst til å teste før. Er så lenge å vente, men kan jo hende det er negativt selv om jeg er gravid. Skal uansett ta en den 21.

Det er 9 dager siden jeg ble befruktet om jeg har 28 dagers syklus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...