Gå til innhold

må bare tømme meg litt psyksisk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser ut til at samlivsbruddet nærmer seg..og det gjør så jævlig vondt..det verker i kroppen..og grunnen til bruddet jo..:

kjøpte hus,fikk barn,,og han tar opp over en halv mill utenom på drittlån..det blir tatt pant i huset..han spiller bort halve lønna og sånn har vi det gående..hus for tvangssalg..ett barn i magen,en på hofta og en på skolen..og mannen har i tillegg angst...

i dag har jeg fortalt fam om situasjonen..og dem ble rystet..og det verste..jeg har konstant kjærlighetssorg og skjønner ikke alt han har gjort mot oss..vi mister huset,vi mister hagen,og jeg må klare å ta meg av 3 barn alene..

føles bare så tungt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen din kan tvangsinnlegges, og få hjelp. Og dere kan få det bedre.

Skrevet

ja..vet..jeg og svigermor er inne på tanken..men min mor mener at det hjelper oss ikke økonomisk og for å få bukt på di problemene og spillinga på nett og vi vil bestandig slite økonomisk..jeg er i tvil på om han er glad i meg..

klarer ikke finne ut hva jeg skal gjøre..faen..hadde jeg bare kunne spådd fremtiden..om det var vits å slite av seg ræva overalt på alle kontor for han..innser han var han gjør mot oss..men jeg vil at barna skal vokse opp sammen med han..ååååååhhh

alle sier..kom deg ut av dette..stå på egne ben..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...