Gå til innhold

Kraftig, kronisk hodepine og kvalm?? Flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå hatt kraftig hodepine i 3 dager, 1 dags pause og hatt kraftig hodepine i 2 dager nå... virker ikke som det skal bli bedre og paracet hjelper ikke... noe annet kan vi jo ikke ta!! :( begynner å bli litt fortvilet... blir satt helt ut av spill. Orker ikke lyder og lys... Var hos legen idag og hun mente det kom av hormonene i kroppen var visst en del gravide som kunne slite med dette!! Er 7+3 på vei idag og håper dette bedrer seg etterhvert. Og i tillegg til hodepinen har jeg begynt å bli kvalm... hittil har jeg bare vært plaget med sure oppstøt!! Glad jeg ikke har mer enn 4-5 uker igjen før de sier at ting pleier å bli bedre!! :) Men er absolutt verdt det da, men litt tungt når det står på som fullt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som migrene...

jeg er plaget med migrene til vanlig, men har heldigvis vært bedre under graviditeten..har hatt tendenser, men ikke på langt nær så kraftig som ellers...men jeg får jo ikke tatt piller, og paracet hjelper ikke.nå er jeg endelig kvitt en ukes hodepine som har variert i styrke, og det er vanvittig slitsomt...

dersom dette fortsetter tenker jeg å prøve akupunktur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...