Hera Skrevet 11. februar 2009 #1 Skrevet 11. februar 2009 Hadde kontroll hos jordmor i dag tidlig, men pga hodepine, flimring foran øynene, protein i urin, ett blodtrykk som har vært litt ustabilt den siste tiden osv, så ville hun at vi skulle dra inn til sykehuset. Så vi dro rett etter jordmortimen. Pga forskjellige ting som skjedde forrige gang jeg var gravid og fødte, så har jeg "hatt ett horn i siden" til Ahus, og spes. barsel avd. Så må innrømme at jeg gruet litt. Men vi hadde en kjempe flott opplevelse idag. Ble tatt veldig godt vare på av gynekolog, og to jordmødre på fødepoliklinikken. Så nå er jeg helt rolig:0) Alt er veldig bra med babyen, og vi fikk vite kjønn:0) Så om noen få uker (5 uker), så blir vi foreldre til nok en gutt. De estimeterte vekt og lengde, så vi får en baby på ca. 4300 g og ca. 53-55 cm lang. Så han blir omtrent som førstemann. Så etter en haug med prøver, så er det nå bestemt at mor skal ta det heeeeelt med rooooo..... Jommen, sa jeg smør!! Jeg kan da ikke få tatt det mer med ro enn jeg gjør, kjeder jo allerede livet av meg. Og kjenner jeg får helt panikk ved tanken på at jeg nå ikke får lov til å gjøre noen verdens ting annet enn å ligge på sofaen. Menmen, babyens liv og helse først. Godt det ikke er lenge igjen. Skal til kontroll hver uke fremover.... Så føler iallefall at de tar veldig godt vare på oss.
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 11. februar 2009 #2 Skrevet 11. februar 2009 så bra at det gikk bra i dag lykke til videre i svangerskapet..
Underveis --> Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Så bra at det ble positvit på Ahus! Skal føde der selv om (forhåpentligvis) 5 uker, så er glad for alle som har positive ting å si om dem. Det virker så langt veldig lovende :-) Nå har jeg bare bekkenløsning, men kjeder meg jeg også. Er ikke så mye man kan gjøre da. Utrolig frustrerende! "Bare 5 uker" du liksom. HAH! Har jo venta i 8 mnd allerede! Lykke til med resten :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå