Gå til innhold

noen folk er helt syke;(


Anbefalte innlegg

Skrevet

var på hs i dag og når jeg kom ut igjen var det en utenlansk mor og far som bare satte barnesete inn i bilen uten å sette det fast,blir helt skremt jeg åssen noen har samvittighet til å gjøre sånt.tenk hvis det skjer en ulykke da??

sa ifra til de,men de skjønte verken engelsk eller norsk.

da jeg vist de belte bare ristet de på hodet.

 

håper de en gang blir stoppet når de bare har plassert det sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hadde ikke bare sånn base til å klikke fast stolen i da..?

Eller Isofix..?

Skrevet

nei de hadde ikke det heller for lente meg inn i bilen dems for å vise dem selen.de satte setet på tvers i bilen

Skrevet

Noe av det samma jeg opplevde på legesenteret her om dagen, jeg hadde vært inne på svangerskapskontroll, og kommer ut samtidig som en far med en datter på 2-3 år, han setter henne i et ordentlig barnesete i forsetet (!!!) uten å sette henne fast...og kjører...hun sitter høyt i tillegg, type hts besafe sete (behøvde ikke være det, men noe av samme typen)

 

Grunnen til at jeg så at hun lille jenta ikke ble satt fast var at vi hadde parkert "snute mot snute" på parkeringsplassen så jeg så rett inni bilen dems...

 

En liten bråstopp og hans egen datter blir brukt som rambukk på frontruta! *GRØSSSSSSS*

Gjest Mammamoms med prinsesse
Skrevet

Huff ja, det er viktig å sikre disse små!

 

Det er litt skummelt av meg å innrømme dette, men det var REN forglemmelse! Her en dag hadde jeg satt lillemor på 2 måneder i bilsete og lagt et pledd over henne. Normalt fester jeg belte med en gang jeg har satt henne på plass, men av en eller annen grunn gjorde jeg ikke det den gangen. Mannen min så at jenta satt i setet med pledd over seg, så han bar henne ut og klikket setet på plass i basen. Så kjørte vi avsted. Etter 10 minutter stoppet vi utenfor et handlesenter hvor mannen min bare skulle løpe inn for å hente noen bilder som var fremkallt. Plutselig kommer jeg på at jeg ikke hadde festet beltet på lillemor. Jeg går bak for å se etter, og riktig, der satt hun usikret i setet sitt! Da ble jeg skremt over min egen slurving!

 

Nå pleier mannen å spørre om jeg har husket å feste henne! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...